mr.Lunarion Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 O`boy drikker minst 1liter oboy om dagen! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 O`boy drikker minst 1liter oboy om dagen! Det er ganske mye...om du tenker i uka da! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 O`boy drikker minst 1liter oboy om dagen! Det er ganske mye...om du tenker i uka da! *sitter å drikker et halv-liters glass her nå jeg* Lenke til kommentar
idjut2 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Var visstnok ekstremt glad i brystmelk i ung alder, har dessverre ikke fått prøvd det på en stund... Lenke til kommentar
idjut2 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) EDIT: *ops, dobbelposting* Endret 4. april 2005 av idjut2 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hva synes folka om de forskjellige typene da? Q-Melk eller Tine? Jeg er mer glad i Q-Melk, de har rett. Smått èr godt! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg tror ikke jeg kjenner forskjell.. Er lenge siden jeg har drukket Q-melk nå. Men innenfor tine liker jeg vanlig lettmelk/ekstra lett best. Kjenner ikke forskjell mellom disse, men Hmelk blir for feit, og skummet melk for tynn Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg elsker melk Tine lettmelk og ekstra lett synes jeg er best. Drakk H-melk da jeg var liten, men nå synes jeg den er altfor feit. Jeg kjøper ikke så ofte Q-melk, så jeg har ikke fått gjort meg opp noen mening om den er bedre, dårligere eller like bra som Tine. Endret 5. april 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Melk er viktig! Hadde jeg ikke hatt melk hadde jeg ikke klart å få i meg proteinshaken... Lenke til kommentar
monstar Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Drikker melk nesten hele dagen, det går vell 1liter dagen. Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 drakk 3l oboy på 1 time her om dagen.. ble litt kvalm da men... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Testa ut "24" idag. Den melken med sjokoladesmak..aka lettsjokomelk. Den var god nok den, men den ble usmakelig etter 15-20 min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Sisst gang jeg drakk melk tror jeg snart er 10 år siden... og da spydde jeg! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 skummet melk all the way sier nå jeg. Har aldri smakt 24 og tror ikke jeg vil heller Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Melk er sunt og godt, drikker minst tre glass om dagen Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 SMakte 24 her om dagen jeg også. Tok den med skjokoladesmak, og den var grei den, men syns fortsatt litago er best. Den andre melken fra tine med skjokolade smak er ikke noe god! tenker ikke den sjoko greia, men den med litt lettere skjokolade smak. ÆSJ! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 drakk 3l oboy på 1 time her om dagen.. ble litt kvalm da men... Hehe.. Forresten, hvis du ikke visste det: Oboy er _veldig_ usunt. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan være godt med et glass skummet melk en gang iblant, men ALDRI H-melk, aldri aldri ALDRI! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Melk er digg som bare det, sjokolademelk og. Enig der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå