simes Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Melk ved siden av fersk loff med smør og nugatti er det ingen som kan si nei til. H-melk på meg. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Melk er kos. Drikker gjerne over en liter skummetmelk om dagen. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Drikker vel omtrent en liter hver dag når jeg tenker meg om. Melk er både godt og sunt. Det er spesielt godt til brownies å skjokoladekaker Edit: ekstra lett da, fra tine seff Endret 2. april 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Skjelden jeg drikker vanlig tine melk. Men drikker nok av nesquick osv. Men drikker gjerne vanlig melk også. Da helst lettmelk siden den smaker bedre. q-melk har jeg ike smakt. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tine Melk ekstra lett.. Ingen over, ingen ved siden. Liker å sette den ut av kjøleskapet litt slik at den ikke er så kald at jeg får vondt i halsen av å drikke hele litern. Drikker som oftest i overkant av 3liter melk hver dag Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 æsj hva er det med dere, melk har dritt ettersmak!! når den blir varm forsterkes den men den er der hele tia! spyr as, i sjokolademelk kan jeg ikke smake den lurer på hva de har blanda i. spar på vannet drikk øl!!! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det er spesielt godt til brownies å skjokoladekaker nå frista du meg har verken brownies eller sjokoladekake Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 slutta med melk for en måned siden. nå er alle kvisene borte Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 slutta med melk for en måned siden. nå er alle kvisene borte Ja, slutt med den fæle melka. Drikk brus i stedet da blir du sikkert kjempe sunn Drikker H-melk selv. Drikker 1-2 glass om dagen. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 slutta med melk for en måned siden. nå er alle kvisene borte Ja, slutt med den fæle melka. Drikk brus i stedet da blir du sikkert kjempe sunn Drikker H-melk selv. Drikker 1-2 glass om dagen. gjorde faktisk det. sunt er det sikkert ikke, men kvisene ble borte, dødslax Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Melk er sunt, melk er hvitt, melk smaker ikke dritt Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 melk og sjokolade passer sammen, som to ting som passer perfekt sammen... En grunn til at de fant opp melkesjokolade Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 kan vi ikke spise de jævla kuene istedet? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 om ku smaker biff (noe de mest sannsynlig gjør), så synes jeg vi burde slå til på den. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Men hater lunka melk da! Om man først skal drikke melk, må den være kald! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg liker godt melk. Drikker sikkert 3/4 liter til dagen med melk. Den nye Qmelk'a er god Lenke til kommentar
LooneyTuned Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Elsker melk.. den beste drikken i hele universet!! Jeg har tørket ut hvis jeg har blitt nektet melk!! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Elsker melk.. den beste drikken i hele universet!! Jeg har tørket ut hvis jeg har blitt nektet melk!! Melk er namm ... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Melk er en av ganske få ting jeg ikke liker. Synes rett og slett det ikke smaker godt i hele tatt. Sjokolademelk funker, men det blir noe annet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå