robB Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Melk legger seg ikke på innsiden av blodårene våre. Lenke til kommentar
Zyrion Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Melk e greit nok dt spesielt om morningen nor du e kjempe tørst Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Melk til vafler, pannekaker og arme riddere er godt pga. det er så søtt. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Digg. Hva syns egentlig folket her om forskjellige merkene? Skummet Q-Melk > Tine Skummet Melk, mener nå jeg da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg drikker melk og liker det, hvis noen bryr seg. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Jeg drikker de aller fleste typene melk. Jeg er en kalv... Kalver i meg masse melk. Digger melk Endret 2. april 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 å jeg elsker melk. drikker melk til all mat: brød, pølser ,biff ,smågodt, passer til alt Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Aldri en frokost uten minst 2 glass med melk... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg drakk fantastisk masse melk før, men i det siste har jeg ikke drukket på langt nær så mye. (Det siste året, omtrent). Det merkelige er; I løpet av det siste året har jeg vært forferdelig plaget med hodepine, noe jeg nesten aldri opplevde før. (Ser jeg en sammenheng?) Melk er dessuten utrolig godt! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Iskald skummamelk er helt topp. Helt HELT enig! Jeg er ikke så glad i vanlig lettmelk, og jeg klarer hvertfall ikke drikke melk som er innen for en radius av 3 dager innenfor forbruksdato. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Etter den kvelden jeg blandet oboy med sprit i håp om å lage Baileys forandret synet mitt på melk.. det er en del år siden nå.. Edit: damn vi var dumme når vi var fjortisser :!: Endret 2. april 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tine Ekstra Lett! Melk er kjempegodt, men må være skikkelig kaldt. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Vanlig melk drikker jeg sjelden, går i sjokolademelk. Den nye fra Tine, 24 er utrolig god edit: leif Endret 2. april 2005 av aspyr Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Melk er godt det! Drikker veldig mye av det til frokost når jeg er hos faren min, ca. 1liter hver dag. Hjemme så drikker jeg bare et glass sjokomelk som frokost før jeg løper til skolen. Lenke til kommentar
above Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Melk drikker jeg veldig lite av pga jeg ikke liker det så godt.. Slik er det.. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Mjølk er godt, men eg drikk altfor lite av det :\ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tåler ikke melk, og derfor er det leeeenge siden jeg har drukket det.. Husker ikke hvordan det smaker.. :-\ Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Melk er godt Melk+sjokoladekake Melk+pasta Melk+Sjokolade Melk+Pizza Melk+Brødskive Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Iskald skummamelk er helt topp. Dette er den beste melken! Jeg klarer rett og slett ikke på drikke noen annen melk, Lett Melk med sjokoladepulver går ann hvis det ikke er noe Skummet Melk i huset Og jeg må drikke melken fra kartongen, hvis den ikke blir den for varm, og varm melk er ekkelt! Men melk med sjokoladepulver kan jeg drikke fra glass Konkulsjon: Melk er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå