talo_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hallo En venn av meg har en pc. Det har skjedd noe rart med den, vet ikke om det er virus eller hva det er. Har brukt norton til å søke gjennom men fant ingen ting. Når pcen slår seg på er den på i 1-2 min så slår skjermen seg av å ikke noe respons. Etter detter må vi bare restarte pcen for at den skal virke igjen, er dette skjermen eller pcen? har updatert driverene og. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kan være at kjøleren på prosessoren ikke er satt ordentlig på, da kan pcen slå seg av pga. for høy temperatur. Sjekk temperaturen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Det kan nok være som datating sier ja, men det kan også være derfekt kjøling på skjermkortet! Endret 31. mars 2005 av enden Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ett til to minutter? Vil det si at du kommer deg fint inn i windows før skjermen blir blank? I så fall er det nok stor mulighet for at det er maskinvareproblemer med skjermkortet. For å utelukke driverproblemer kan du starte opp i sikkermodus og se om de samme symptomene opptrer der. Lenke til kommentar
talo_ Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 takk for svarene. Er sikkert defekt kjøling på skjermkortet fordi det er skjermen som ikke responser men pcen er på. Kommer inn i windows med pcen så virker den i 1min, max 2 så blir skjermen svar å d står "No response" så må jeg restarte for den skal virke igjen, eller det skal bli noe signal. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 takk for svarene. Er sikkert defekt kjøling på skjermkortet fordi det er skjermen som ikke responser men pcen er på. Kommer inn i windows med pcen så virker den i 1min, max 2 så blir skjermen svar å d står "No response" så må jeg restarte for den skal virke igjen, eller det skal bli noe signal. Det er bare å sjekke om vifta på kortet starter det og om den gjør det og ploblemet vedvarer så skekk om kjøleribba på en eller annen måte har klart å løsne eller sitter skjevt! Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Men nå tar jeg og flytter den til annet om hardware jeg, siden det ikke er så veldig skjermrelatert lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå