0ddi Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har nå satt sammen pc'en min....og når jeg først tok den på så bare piper den...sånn: pip.............pip..............pip............pip... HK: DFI Lanparty nF4 SLI-DR... PLizzz..svar fort... VIL FÅ PC'EN TIL Å FUNKE NÅ!!!! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Gå til hjemmesiden til produsenten og finn ut hva pipelydene betyr. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Du har vel ikke tilfeldigvis "fiksa" litt i BIOS? Prøv å restarte bios isåfall. Eller gå til produsentens hjemmeside som sagt før. EDIT: går også ann og være litt mer høfflige, forklare problemet ditt skikkelig, og si hva du allerede har prøvd. Endret 31. mars 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kan som regel komme av at rammen ikke er plassert riktig, eller at skjermkortet sitter litt løst. Som regel har pipelydene en guide over hva de betyr. Flyttes fra "Hovedkort" Lenke til kommentar
0ddi Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Hvor finner jeg den pipelydguiden for DFI?? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hadde sånn pipeshow nåt jeg ikke hadde satt i molex på skjermkortet ordentlig. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 jeg hadde også en pipekonsert en gang i tia, sjekk om alt av hardwaren din passer i sammen med hverandre. Min begynnte å pipe fordi ikke hk passa til prossesorn Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Sjekkliste for piping : *Er alle kontaktene riktig koblet til? Viktig med kablene fra kabinettet og til hovedkortet er riktig i. *Har du satt alle jumperne på harddiskene riktig? *Plugget i det som er av strømkabler. Noen hovedkort krever 2 strømtilkoblinger. *Sjekk at agp/Pci-e skjermkortet sitter godt på plass. *Sjekk at minnet sitter riktig og godt på plass. *Gå over jumper settings på selve hovedkortet og se om det mangler noe der. *Husk å kalibrere photon generatoren med en quarts kapasitator på 2ohms som er lokalisert ved fjerde kondensator fra venstre fra ide kontakten klokken 24:00 punktlig i kveld. Lenke til kommentar
0ddi Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Fant ut problemet...det var at ram brikkene sto i plass 3 og 4, så jeg flyttet dem til plass 1 og 2. Da fungerte det perfekt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå