andresol Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 hei! Jeg har fått ødelagt av og på knappen min til kabinettet. Lurer derfor på om noen kan hjelpe meg med å lage ny, eller fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt en ny(evt deler). Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Er det den som slår maskinen av og på,eller er det strømbryteren som er ødelagt?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 andresol Prøv om du kan skaffe deg en ny,prøv der du kjøpte kabbinettet. Kjetil Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 hvis du ikke finner noen orginal bryter kan du jo bare feste en ledning i hverpin som bryteren skal være kobla til og kortslutte dem i et sek hver gang du skal slå på maskinen. (siste utvei) Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hva med å søke? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=15&replies=4 Lenke til kommentar
Borf Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 14:20, Killer_DT skrev:hvis du ikke finner noen orginal bryter kan du jo bare feste en ledning i hverpin som bryteren skal være kobla til og kortslutte dem i et sek hver gang du skal slå på maskinen.(siste utvei) eg hadde ein slik løysing ei stund, til eig mekka ein knapp av ein penn og ein spiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå