_coldfusion_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har tenkt å oppgradere pcèn min snart. Har sett på et hk med sli, å lurer på om man må ha en skjermkort som støtter sli. Eller om dette er bare for å bruke to kort? Kan jeg kjøpe et skjermkort nå, og et senere liksom? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ja, du må ha eit skjermkort som støttar SLI. Alle i Geforce 6800 klassen støttar det + 6600GT Ati støttar ikkje det... Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Kan man bruke bare et 6600 gt sli da? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kan man bruke bare et 6600 gt sli da? Du kan bruke et kort i "single mode" ja. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Skal du kjøre SLi må du også passe på at produsentene av begge kortene er den samme, altså kan du ikke for eksempel bruke Gainward og MSI sammen... Kortene må også ha eksakt samme spesifikasjoner... Lenke til kommentar
vorlonz Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Jeg har tenkt å oppgradere pcèn min snart. Anbefaler MSI K8N Diamond! Sjekk gjerne test hos hardware.no . Har et slikt hovedkort som er er kjøpt i februar som jeg har tenkt å selge da jeg ikke har bruk for SLI. Hvis du eventuelt er interessert kan du kontakte meg på [email protected], så skal du få en fin pris! Lykke til! Endret 31. mars 2005 av vorlonz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå