_Ferrari_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg bladde litt rundt på mamoz, og plutselig oppdaget jeg noe rart... Jeg oppdaget Denne Dette kan da umulig være riktig? 10.000 kroner for en mus? Hva er så spesielt med denne som gjør at den kan vøre så dyr? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg bladde litt rundt på mamoz, og plutselig oppdaget jeg noe rart...Jeg oppdaget Denne Dette kan da umulig være riktig? 10.000 kroner for en mus? Hva er så spesielt med denne som gjør at den kan vøre så dyr? 50-pakk mus. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg bladde litt rundt på mamoz, og plutselig oppdaget jeg noe rart...Jeg oppdaget Denne Dette kan da umulig være riktig? 10.000 kroner for en mus? Hva er så spesielt med denne som gjør at den kan vøre så dyr? kjøper du den pakken, så slipper du å bekymre deg for at musen skal gå sondt resten av livet Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Latterlig hva folk kan kjøpe, men tenker at firmaer\skoler osv. Kjøper inn det vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå