kgjosund Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg kjøpte denne pc`n i går, den har ikke noe støy omtrent. Skjermen er ganske bra, følger med en god del program vare. Den blir ikke så fort varm (ikke min) og har funka helt supert til nå. Skjermen er uber digg syns jeg, stor og fin ! Enkelt oppsett, noe info så er du rett på nett Jeg er super fornøyd med pcn !!! Edit: Snakka men han som jobba på lidl, han sa at om noe var galt med pcn, skulle vi få pengene tilbake med en gang. Jeg har også kjøpt denne PCen. Er forsåvidt enig i at det er en god maskin. Litt viftesus ved maks belastning, men ikke på langt nær så mye som på min stasjonære (en Medion Cybercom kjøpt på Coop med A64 3000+). Har gjort en enkel test av batterikapasiteten. Da jeg bare satt og knotet litt i Word og leste litt mail etc. holdt batteriet i 3 timer og 16 minutter. Ved maks belastning (pakket hele harddiskens innhold i et rar-arkiv med maks komprimering og viste en DVD samtidig), holdt batteriet i 1 time og 32 minutter. Dette er min første bærbare PC, så jeg vet ikke om det er bra eller dårlig. Jeg er i alle fall ikke misfornøyd med det. Noe jeg ikke likte er at skjermen har en pixel som lyser blått ca 2 cm fra høyre kant. Ser den spesiellt godt når skjermen ellers er mørk. Hvordan er reglene om man må godta lysende pixler? Noen som vet? Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Det er også min første bærbare pc, jeg har en bittttteeeeliiiten pixel som er rød, så vidt man ser den. er eneste ned tingen med den. Digger pcn ellers, skal installere CS på den tror jeg. Er ikke farlig med den lille pixel feilen, den er så liten at man ikke legger merke til den omtrent. Skal bruke den som Skole pc/Multimedia pc, surfing og sånt , kanskje et spill eller no. Til deg som skrev den posten over meg , har du fått til og se på tv med pcn? Jeg fikk endelig til det ;D (orka ikke quote) :!: Endret 10. april 2005 av Stian0 Lenke til kommentar
gnav Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Noen som kan legge ut noen bilder og 3DMark resultat av Lidl pcen? Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Vet ikke hva 3dmark er, men jeg kan ta et bilde eller no og legge link her senere.. EDIT: Her er bilder av datan http://www.gamingzone.dk/lidl.JPG http://www.gamingzone.dk/lidl2.JPG http://www.gamingzone.dk/lidl3.JPG http://www.gamingzone.dk/lidl4.JPG Endret 10. april 2005 av Stian0 Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Mhm, tortilla Synes ikke den så veldig "fin" ut, men er sikkert en god pc.... Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Pcn ser ikke så bra ut på bildet, den ser mye bedre ut rett forran deg, den er fin og rask også Yeah Tortilla PS: Ja kameraet er møkka dårlig.. Værste digital kameraet man kan få tak i Endret 10. april 2005 av Stian0 Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Trodde det var mobil-kamera eg Last ned 3dmark03 fra www.futuremark.com og kjør programmet... Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hva brukes det til? teste noe greier på maskina? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hva brukes det til? teste noe greier på maskina? Det er en test du ikke trenger å bry deg noe om. Se heller etter hvor bra maskinen i ting man faktisk kan spille. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Spilte nettop CS på pcn, funker heeelt perfekt Faktisk litt bedre enn på min stasjonære, men det er fordi min stasjonære monger litt med steam Men 0 lagg fra pcn Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Spilte nettop CS på pcn, funker heeelt perfekt Faktisk litt bedre enn på min stasjonære, men det er fordi min stasjonære monger litt med steam Men 0 lagg fra pcn vanlig cs eller cs:s? regner med at den pc'en der klarer begge ganske greit Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Men XGA da dere... Kunne iallefall kosta på seg SXGA eller i værste fall XGA+. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Vanlig cs, 1.6.. men ja, tror den hadde klart css greit For meg er dette en utrolig bra pc, og jeg er kresen på pc egentlig. Dette er mer multimedia/arbeid og sånt, film og musikk, skole arbeid å litt spill, feks CS som jeg spiller. Så er denne pcn er perfekt for meg =) Endret 10. april 2005 av Stian0 Lenke til kommentar
Shieldmaker Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Men med den bærbare fra lidl følger sikkert lidl kvalitet , og det er kansje ikke så bra......... Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Den har god kvalitet, kan vel ikke si det nå.. har bare hatt den i en dag. Men den har fungert supert hittil og tviler på at den er en tikkende bombe som venter på og eksplodere (ordtak altså) Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Men med den bærbare fra lidl følger sikkert lidl kvalitet , og det er kansje ikke så bra......... Lidl har da bra ting de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Nice. Får kjøpe den selv. Trenger en ny laptop. Nå er det 36mnd. garanti tid på den så noe katta i sekken kan det umulig bli. Like "farlig" å handle på andre norske webshopper leife edit Endret 10. april 2005 av Slettet-QqZexW9o Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Selv om lappen kjøpes fra lidl, er det da en Targa maskin. Blir vel feil å stille spørsmål ved kvalitet basert på hvem som selger den? Edit: leif Endret 10. april 2005 av sven-o Lenke til kommentar
bidz Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Nå er jo laptopen en Targa produsert laptop. Til dere fjortisser som ikke vet om det merket, er det et PC merke som iallefall har eksistert fra sent på 80-tallet/tidlig på 90-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå