Gå til innhold

Bærbar, nå også på Lidl

Anbefalte innlegg

Nå finnes det jo også 9700 med 64MB.................

Jojo, men det var ikke det han sa ;)

edit: Jome - jeg og... Som nevnt; batteri, skjerm osv osv.

Enkelte bærbare har jo til og med den egenskap at tastaturet kan ødelegge skjermen når maskinen er klappet sammen. Vi får se...

Nei er det sant at han ikke sa det? Jeg vet jo så klart det. Poenget mitt er at det ikke er sikkert at Radeon 9700 er bedre bare fordi den har noen MB mer. Ok? Det er ikke alltid det har så mye å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Returrett kun ved ødelagt vare"

Mon tro hvor strenge Lidl er på slike ting...

For 1279 Euro får man en flott..

For ca 10.500NOK (+moms) får man altså en slik maskin... :hmm:

Passer bra at jeg skal søke på jobb hos Lidl da, kanskje rabatt til de ansatte ? :roll:

Lenke til kommentar
For 1279 Euro får man en flott..

For ca 10.500NOK (+moms) får man altså en slik maskin... :hmm:

Prisen i € er inkludert den tyske momsen på 16%. Med en grovt regnet valuttakurs på 8.3 og momsjustering blir prisen omtrent den samme som i Norge.

Lenke til kommentar
Det blir nok ingen test av maskina fra Dinside, de fikk ingen demomaskin for testing :nei:

Lidl er litt rare når de kunne fått super gratisreklame. . .men "takker" nei til det

Lidl har alltid vært litt sær når det gjelder å få søkelyset på seg, bortsett fra egen reklame da. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne pc`n i går, den har ikke noe støy omtrent. Skjermen er ganske bra, følger med en god del program vare. Den blir ikke så fort varm (ikke min) og har funka helt supert til nå. Skjermen er uber digg syns jeg, stor og fin :)! Enkelt oppsett, noe info så er du rett på nett :) Jeg er super fornøyd med pcn :)!!!

Edit: Snakka men han som jobba på lidl, han sa at om noe var galt med pcn, skulle vi få pengene tilbake med en gang.

Endret av Stian0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...