Gå til innhold

Bærbar, nå også på Lidl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten anmeldelse av datan.

 

Hvis du skal spille funker dette fett på denne pcn. Jeg vet ikke helt med store krevende spill, men CS funker. Tror også den kan klare CSS/Hl2, men er ikke sikker

 

Multimedia er topp på denne pcn, du kan se filmer i mange format, pcn har medfølgene kodek pack. Film kvaliteten er nogenlunde god. Har du lyst og se TV på pcn funker også dette veldig godt. Er selvfølgelig bedre kvalitet på tvn :)

 

Dette funker også godt som en jobb pc. Medfølgene Word og andre jobb prog.

 

Pcn har ogs¨innebygd bluetooth som de fleste moderne pcr har. Medfølgene liten infrarød kontroll som du kan bruke til å slå av/på pcn, styre media programmet. I Media programmet kan man finne radio, tv kanaler, samt se på DVD og se igjennom bilde samlingen din. Oppsettet for å se på tv/radio er enkelt, du stapper i kortet i PC kort inngangen på høyre side og kobler i Scart kabelen , og kobler i antenne (også digital TV)

 

Er 4 USB 2.0 innganger. 2 på hver side av datan (høyre og venstre side)

 

Følger også med en Mini optisk mus og et headset.

 

Er også et par programmer man kan redigere video/lyd i. Alt er installert, så du trenger ikke installere noe. Alle cd`ne med programmene er i pakken.

 

Syns denne pcn fungerer supert :)!

 

Håper dette var en litt bedre vurdering/anmeldelse av datan.

Lenke til kommentar

jøsses ser ut som lidl har slott på stortromma med denne pcen syns jeg.

har lenge hatt lyst på en lit orntelig laptop\ notebook.

ser jo her at den har god grafikk å okei batteri levetid.

ett bra pluss er jo at det er innebygd bluetooth infarød fjernkontroll \ mini optisk mus osv.

lurer på en ting.

 

hvordan er winxp sottet opp på denne pcen ? hvor stor er hardisken på den? å hvordan er den partisjonert.

er alle programmer innstalert å sottet opp? følger det med cder til program varen ?.

 

hadde sottet veldig stor pris på om noen kunne lagt til en god brukertest med masse bilder , 3dmark resultater osv....

 

kansje overklokking.no/hardware kunne fyrt en test en gang.

Lenke til kommentar

Jeg skrev jo at alle programmene er installert og klar til bruk :) Winxp er også installert, eneste du trenger og gjøre er og registrere windows som tar 1 min. jeg la ut noen bilder av pcn på side 3. Men de er ikke så klare. Harddisken er på 80 gig.

Endret av Stian0
Lenke til kommentar

Skjermkortet er helt topp, men jeg er usikker på hvilken harddisk som kommer med. X700 Mobility er i følge Toms Hardware på høyde og mange tilfeller bedre enn Radeon 9700Pro.

 

Eneste minus er 64MB.

 

Korreksjon: 80 GB Festplatte Samsung® mit 5400 RPM (fra Targas egne sider).

 

RTP :)

Endret av renpeder
Lenke til kommentar

Gafikk kortet funker bra nok for meg, skal bare ha CS 1.6 på denne pcn, og filmer og sånt. Så er nok for meg.

 

Edit: Spilte nettop cs i over 2 timer, maskina ble ikke særlig varm. Lagget ikke :D (skal mye til for at CS lagger da. men men :p )

Endret av Stian0
Lenke til kommentar

Kjørte noen benchmarks nå, bare for gøy. Maskinen er oppgradert med XP pro. Noen programmer er fjernet, andre lagt til. Deaktiverte ikke bakgrunnsprosesser. Alle drivere er som levert med maskinen. Alle benchmarks er kjørt med standard innstillinger.

 

3d Marks 2001 b330: 13814

3d Marks 2003 b360: 3741

3d Marks 2005 b120: 970

 

Jeg har ingen formening om dette er bra eller dårlig. Ser at tallene er en god del lavere en min stasjonære, som har Radeon 9800 Pro. Spesiellt på 3dMarks05.

Lenke til kommentar
Kjørte noen benchmarks nå, bare for gøy. Maskinen er oppgradert med XP pro. Noen programmer er fjernet, andre lagt til. Deaktiverte ikke bakgrunnsprosesser. Alle drivere er som levert med maskinen. Alle benchmarks er kjørt med standard innstillinger.

 

3d Marks 2001 b330: 13814

3d Marks 2003 b360: 3741

3d Marks 2005 b120: 970

 

Jeg har ingen formening om dette er bra eller dårlig. Ser at tallene er en god del lavere en min stasjonære, som har Radeon 9800 Pro. Spesiellt på 3dMarks05.

Hva oppløsning brukte du på benchmarksene?

Lenke til kommentar
Kjørte noen benchmarks nå, bare for gøy.  Maskinen er oppgradert med XP pro.  Noen programmer er fjernet, andre lagt til.  Deaktiverte ikke bakgrunnsprosesser.  Alle drivere er som levert med maskinen.  Alle benchmarks er kjørt med standard innstillinger.

 

3d Marks 2001 b330: 13814

3d Marks 2003 b360: 3741

3d Marks 2005 b120: 970

 

Jeg har ingen formening om dette er bra eller dårlig.  Ser at tallene er en god del lavere en min stasjonære, som har Radeon 9800 Pro.  Spesiellt på 3dMarks05.

Hva oppløsning brukte du på benchmarksene?

Har ikke mye erfaring med benchmarking, så resultatene jeg fikk, må tas med en klype salt. Jeg vet ikke hvilken oppløsning jeg brukte. Jeg installerte 3d Marks og trykket 'start'.

Lenke til kommentar

For å sammenlikne, evt skryte, kan jeg poste hva msh fikk til med inspiron 9300 i følge denne tråden.

 

Hei jeg nylig fikk testet 3dmarks på min Insprion 9300.Jeg hadde tenkt til å poste det her så alle kan se hvor rask Insprion 9300 med Geforce 6800 yter. :cool:

De andre som har samme Pc,eller bærbar pc med radeon 9600,9700,9800 kan gjerne poste sin 3dmarks her :thumbup:

 

Cpu : 1.86Ghz

Minne : 512Mb

Skjermkort : Geforce 6800 go

 

3DMark 03 - 8058 marks

 

3DMark 05 - 3109 marks

 

Jeg har ikke overklokket noe.Alt kjører på standar innstilling.

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...