Gå til innhold

Bærbar, nå også på Lidl

Anbefalte innlegg

Jeg ser at nå også Lidl skal selge bærbar PC 7. april. Er dette et godt tilbud for 11499?

http://www.lidl.no/no/index.nsf/pages/c.o....r_Notebook_3000

Targa Traveller Notebook 3000+

* Verdens første notebook med ATI Mobility Radeon X700, som er blant de kraftigste og hurtigste skjermkortene til bærbare PCer på markedet i dag

* 15,4” WXGA Wide Screen TFT-display (1280x800 piksler)

* Spesifikasjoner:

* AMD Mobility Athlon64 3000+ prosessor

* 512 MB 333MHz DDR RAM

* 80 GB Harddisk

* ATI Mobility Radeon X700 skjermkort m/64 MB DDR RAM

* DVD-brenner, 8x +/- dual-drive og dual-layer

* Hybrid tv-kort, analogt og digitalt tv-signalmottak

* 2 minnekortlesere, som leser til sammen 7 ulike minnekort

* Stor programvarepakke

Edit: Her er noen linker:

http://www2.oncomputer.t-online.de/dyn/c/3...41/3671410.html

http://www.targa.de/cms/targa_1_654.php

http://www.pcwelt.de/tests/hardware-tests/...689/index1.html

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ut som en veldig koselig maskin på papiret, kraftig i allefall, men noen plasser må kostnadene kuttes for å selge så billigt.

Vil tippe at skjermen er av middels dårlig kvalitet og at vekt, støy og batteri tid ikkje er best i klassen heller. Men det er ikkje alle som bryr seg om slikt.

Den har utrolig nok bluetooth og wlan, 2.8kg men mangler GBlan ser det ut som. Er sikkert veldig grei viss man har et strøm uttak i nærheten annen hver time og ikkje må ha det helt stille.

litt spent på tester som sikkert er rundt hjørnet

Lenke til kommentar
Nå finnes det jo også 9700 med 64MB.................

Jojo, men det var ikke det han sa ;)

edit: Jome - jeg og... Som nevnt; batteri, skjerm osv osv.

Enkelte bærbare har jo til og med den egenskap at tastaturet kan ødelegge skjermen når maskinen er klappet sammen. Vi får se...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

skjermen hadde no bra oppløysning so den er nok ikkje så dårleg trur eg... sikkert kjøpe ein heil haug til alle lidl butikkar og fått mega rabatt... men her i trondheim er jo lidl malplassert deluxe... erj o eit dagsprosjekt å komme seg dit med buss...

Lenke til kommentar
skjermen hadde no bra oppløysning so den er nok ikkje så dårleg trur eg... sikkert kjøpe ein heil haug til alle lidl butikkar og fått mega rabatt... men her i trondheim er jo lidl malplassert deluxe... erj o eit dagsprosjekt å komme seg dit med buss...

Ja, hvorfor i all verden ligger det ikke mer sentralt til? Hver gang jeg besøker mamma og pappa i Namsos blir jeg forbauset over hvor mye bedre Lidl er enn Rema.

Elsker Lidl.

Lenke til kommentar
Mer informasjon.

Dæven, denne så rå ut, ville likt å se en test av den..  :dribble:

Hva mener du ser rå ut? Det er jo ikke noe bilde av den der!

Vel, han har kanskje sett bildet av den på første linken, eller at han f.eks ikke tenkte på utseende, men at maskinen er "rå" (i den forstand at den er kjapp) :roll:

EDIT: skrivefeil

Endret av Alph3z
Lenke til kommentar

Grunnen til at Lidl i Trondheim, som ironisk nok ligger like mye i Trondheim som Trondheim Lufthavn Værnes gjør...

Grunnen til dette er at ingen har villet solgt noe tomt til Lidl sentralt i Trondheim, noe som er ganske logisk spør du meg...

De tenkte å kjøpe en tomt på Lade en steinkast fra City Lade og noen hundre meter fra Rema Hovedkvarteret på Lade Gård....

Men Trondheim Kommune ville forståelig nok ikke selge tomten til Lidl...

Derfor ligger Lidl på Svedberg i Malvok Kommune likeved motorveien mellom Trondheim og Stjørdal. Men ikke noe problem å ta buss dit da, busstopp like ved. Koster ikke så enormt heller da...

Det går jo mange busser forbi, blandt annet timesexpressen, hver time pluss andre lokalbusser

http://storesearch.lidl.com/lidl.no/map.as...191909&MAP=TRUE

Endret av tintin77
Lenke til kommentar
Für 1279 Euro bekommen Sie ein sehr flottes und gut ausgestattetes leichtes Notebook. Allerdings eignet es sich wegen der sehr kurzen Akkulaufzeit eher als tragbarer Desktop-Ersatz denn wirklich für unterwegs. Spieler werden sich dank der für Notebookverhältnisse sehr schnellen Grafik durchaus mit diesem Gerät anfreunden können.

Hvilket skulle bli noe slikt som: For 1279 Euro får man en flott og godt utstyrt lett bærbar. På grunn av svært kort batterilevetid (2:45h fra testen) egner den seg bedre som en bærbar desktoperstatning enn en maskin til å bruke underveis. Spillere vil takket være den, til bærbar å være, svært raske grafikken, kunne være fornøyde med denne maskinen. (Opp i teksten påpekes det også at den støyer en del)

M.

Edit: leif på besøk

Endret av mysjkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...