ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Løkkeeey Hvilke da om jeg tør spørre? Treningslære Engelsk Ledelse og instruksjon Nynorsk :!: Måtte bare, beklager ... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 vi har avgangsprøve i grunnskolen 2003 i matte i morgen.... noen her som har hatt den og kan si meg hva den går ut på? Åh joda du Var avgangselev i 2003, men husker desverre ikke shiten av prøven. Den er fortrengt for leeeengst Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 synd, moren min er lærer, og hun hadde den prøven på skolen der hun jobber, men så tok hun den ikke med hjem siden hun ikke viste at jeg sulle ha den Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Vi starter sent med tentamene tydeligvis, ser ut som de har startet/er ferdig mange steder allerede. Hadde nasjonal prøve i engelsk i dag - C1, så jeg er fornøyd med den. (C2 skal, etter det vi har fått vite, være på nivå med folk som har engelsk som morsmål). Er med andre ord fornøyd med karakteren Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 C2 er, ifølge vår lærer, nivået høyskole- og universitets-professorer ligger på. På ungdomsskolen har ikke lærerne lov til å gi bedre enn C1. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Læreren vår fortalte oss at vi ikke ville kunne få bedre enn C1. Vet ikke hvor mye det stemmer, men det spiller ingen rolle. Fikk C1 på engelsk muntlig, B2/C1 på engelsk skriftlig, og på den ene norskoppgaven fikk jeg 5/6. Aner ikke hvorfor vi ikke fikk "vanlig" karakter der, men spiller ingen rolle. Den, pluss den andre oppgaven jeg ikke har fått tilbake teller som en tentamen for oss. Den nasjonale prøven i matte har vi ikke fått tilbake enda, men har litt forhåpninger selv om oppgavene var ganske vriene. Har nå bare et fåtall av prøver igjen i år, deriblandt naturfag og matte, som jeg begge satser å gjøre det bra på. Endret 23. april 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Skal straks dra på ledelse og instruskjonstentamen så da har jeg bare nynorsk igjen. Siste ukene har mildt sagt vært et helvete. Edit: Glemte engelsk. Doh! Endret 27. april 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 C2 er, ifølge vår lærer, nivået høyskole- og universitets-professorer ligger på. På ungdomsskolen har ikke lærerne lov til å gi bedre enn C1. Dette går/gikk det ikke ann å få på AA i følge vår Norsk lærer og ifølge vår engelsk lærer. Fikk C1 på begge engelsk prøvene, imens Norsken er uviss (da lærer ikke er villig til å rette). Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 off, har muntlig tentamen i moren, har ca 100sider og lese, har nå lest ca 20-30 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Vrææææl, i morgen er det heldagsprøve i tysk:S Wish me good luck..... Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Viel Glück Gnomenz Hadde skrivedag i nynorsk idag. Måtte tolke et dikt. I morgen har vi gymprøve og neste uke er det heldagsprøve i engelsk og økonomi. Da er det heldigvis bare heldagsprøven i matte og to timers skriving i tysk igjen av prøver før eksamen. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Gikk åt skogen med fransktentamen selvsagt, men nå er jeg ferdig med å skrive franskstil resten av livet! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) men nå er jeg ferdig med å skrive franskstil resten av livet! woot.gif Åh! Kom på nå at jeg ikke trenger a skrive flere tyskstiler i mitt liv! Omg teh sweet taste of tysktentamen Endret 28. april 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Gikk åt skogen med fransktentamen selvsagt, men nå er jeg ferdig med å skrive franskstil resten av livet! Med mindre du stryker da!? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Vel, er ikke SÅ sugen. Håpet at jeg skulle beholde fireren for å få den på vitnemålet, men vi får se hvordan det går... Endret 28. april 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Vel, er ikke SÅ sugen. Håpet at jeg skulle beholde fireren for å få den på vitnemålet, men vi får se hvordan det går... En 4'er er jo ikke gale da for å være B-språk på vgs. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Da var tysken ferdig. Resultatet ble så som så Jaja, god helg folkens, no more school-talk in here before monday, tidligst søndag Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jess! Ferdig med helvete! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har ingen prøver de nærmeste to ukene (så vidt jeg vet da).. Herlig Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Starter man sent på skolen min eller? Første tentamen kommer om 2 uker her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå