Bruun Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Lærern vår nekter å si når vi må ha prøvene, fordi han mener at alle skulker når de vet når prøven er... Denne gangen er det naturfag. edit: leif.. Endret 20. april 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Teit lærer. Jeg hadde heller bare gitt prøven og gitt alle som ikke kan dokumentere fravær karakteren 1. I alle fall sagt det for å se hvor mange som møtte opp. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Lærern vår nekter å si når vi må ha prøvene, fordi han mener at skulker alle når de vet når prøven er... Denne gangen er det naturfag. Det er ikke lovlig å gjøre slik, i hvertfall ikke på vgs. Der må lærerne si ifra om hver enkelt vurderingssituajon, for at karakteren skal telle. Gjør ikke lærerne dette, så teller ikke karakteren. *så synd* Endret 19. april 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Lærern vår nekter å si når vi må ha prøvene, fordi han mener at skulker alle når de vet når prøven er... Denne gangen er det naturfag. Hvis tillitsmanenn sitter på rævva og ser på dette finn en ny tilitsmann! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Jeg fant plutselig ut at uka mi egentlig inneholder en god del prøver. Bare se her: Mandag: Heldagsprøve i spansk Tirsdag: Fri Onsdag: Prøve i psykologi (2 kapitler) Torsdag: Prøve i naturfag (2 kapitler) Fredag: Prøve i matte Endret 19. april 2005 av Grundig Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 har prøve i KRL om "den katolske kyrkja" i morgen. har enda ikke begynt og lese. heldigtvis bare 20 sider. men fikk 3'er på sist KRL prøve, så nå må jeg skjerpe meg. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 har prøve i KRL om "den katolske kyrkja" i morgen. har enda ikke begynt og lese. heldigtvis bare 20 sider. men fikk 3'er på sist KRL prøve, så nå må jeg skjerpe meg. Hoho, husker enda de gode gamle dager hvor jeg hadde KRL. Er forresten ikke mer enn 2 år siden Men uansett. Kan ikke si at jeg savner hverken faget eller læreren. Fikk nå en 4'er innført på vitnemålet da, selvom jeg gav faen og fikk 2-3 på hver prøve. Blir KRL neste år, eller Religion heter det vel. Noen som har/har hatt faget som kan fortelle litt om det? Hva man lærer om, og er det samme greia som KRL på ungdomsskolen? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Fikk 5+ på særoppgaven min Skrev om The Beatles. FIkk også 5 på en naturfagsprøve her om dagen, og det trengte jeg, hadde bare 4 i boka :/ Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Lærern vår nekter å si når vi må ha prøvene, fordi han mener at skulker alle når de vet når prøven er... Denne gangen er det naturfag. Hvis tillitsmanenn sitter på rævva og ser på dette finn en ny tilitsmann! Jeg er tillitsmann Jeg var syk i dag, og det var i dag vi hadde prøven. Har prøvd å ta det opp med han, men han er ganske bestemt på at dette er den eneste måten å gjøre det på... Jeg går i 10. klasse. SKal høre med elevrådet om det er noe vi kan gjøre med det. Endret 20. april 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Lærern vår nekter å si når vi må ha prøvene, fordi han mener at skulker alle når de vet når prøven er... Denne gangen er det naturfag. Hvis tillitsmanenn sitter på rævva og ser på dette finn en ny tilitsmann! Jeg er tillitsmann Jeg var syk i dag, og det var i dag vi hadde prøven. Har prøvd å ta det opp med han, men han er ganske bestemt på at dette er den eneste måten å gjøre det på... Jeg går i 10. klasse. SKal høre med elevrådet om det er noe vi kan gjøre med det. Så klart er det noe å gjøre med det. Det er jo ikke lovlig det han holder på med. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Da var ukas siste og årets nest siste tentamen unnagjort Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Da var ukas siste og årets nest siste tentamen unnagjort Samme her. Har bare den ekle tysken igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Heisann og hoppsann og fallerallera. Da var tysktentamen overstått. Nå har jeg fri fram til tirdagens mattetentamen. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Samme her. Har bare den ekle tysken igjen Har nynorsk igjen Men mattetentamen, som er desidert verst, er jeg ferdig med Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 har prøve i KRL om "den katolske kyrkja" i morgen. har enda ikke begynt og lese. heldigtvis bare 20 sider. men fikk 3'er på sist KRL prøve, så nå må jeg skjerpe meg. Hoho, husker enda de gode gamle dager hvor jeg hadde KRL. Er forresten ikke mer enn 2 år siden Men uansett. Kan ikke si at jeg savner hverken faget eller læreren. Fikk nå en 4'er innført på vitnemålet da, selvom jeg gav faen og fikk 2-3 på hver prøve. Blir KRL neste år, eller Religion heter det vel. Noen som har/har hatt faget som kan fortelle litt om det? Hva man lærer om, og er det samme greia som KRL på ungdomsskolen? Har man en bra lærer, kan det bli mange, MANGE svært interressante diskusjoner i klassen. Har man en dårlig lærer, må du regne med det samme drittet en hadde på u.skolen. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hoha, jeg har bare fire tentamener igjen =/. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Hoha, jeg har bare fire tentamener igjen =/. Løkkeeey Hvilke da om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Prøve tre dager på rad. Yay. Er ikke akkurat ivrig etter å komme i gang med å lese til prøve om JORDBRUKSPOLITIKK. Slår jo nesten å tvangslese om litteraturhistorie. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 vi har avgangsprøve i grunnskolen 2003 i matte i morgen.... noen her som har hatt den og kan si meg hva den går ut på? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hoha, jeg har bare fire tentamener igjen =/. Løkkeeey Hvilke da om jeg tør spørre? Treningslære Engelsk Ledelse og instruksjon Nynorsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå