endrebjo Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Likestillingslov? Får ha notatark, ja. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Likestillingslov? Likestillingslov ja. Den får du vite mer om i andre klasse om du skulle velge allmennfaglig studieretning på videregående. Likestillingsloven kom i 1979 og kalles "Likestilling mellom kjønnene". Likestillingsrådet var et organ som ble opprettet for å kunne arbeide for likestilling i familiene, arbeidsliv, utdanning osv. I tillegg til dette rådet ble det opprettet et likestillingsombud. Dette ombudet hadde i oppgave å passe på at loven om likestilling ble opprettet. Vet ikke om dette er av interresse for deg, men når du nevner slike fakta i en stil, teller det bare som pluss Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Der var heldagsprøven i engelsk ferdig, woho Gikk nokså bra egentlig, men slutten ble kanskje litt dårlig da jeg hadde dårlig tid Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 På heldagsprøven i nynorsk i dag skrev jeg heller om 'aprilsnarr' (spøk som ble alvor) istedet for 'unionsoppløsning' og 'likestilling'. :!: Fikk til en ganske god og morsom historie, og jeg tror ikke rettskrivingen var så verst heller. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ohhoho, det er morsomt å lese magubrothers, Gnomenz og sovietpig sine innlegg, når de på sin elendige norsk klager over norskprøve. Hihi, gratulerer med 2eren Og problemet ditt er? Problemet mitt er måten dere raserer det norske språk. En kan vel egentlig da på mange måter si at dere er problemet mitt. Et lite råd til dere: Utnytt norsktimene og norsprøvene til faktisk å lære dere norsk. hehe Jeg er imot det norske språk. Kunne ikke alle snakket engelsk? Da hadde alt vært så mye lettere.. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg skal ha 3-timers prøve i Økonomi i morgen. Kan ikke si jeg har forbedredt meg ekstremt godt, men jeg har i allefall lest igjennom det aktuelle stoffet og laget modeller. Er egentlig ganske spent, ettersom Økonomi er det faget jeg er dårligst i. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg er imot det norske språk. Kunne ikke alle snakket engelsk? Da hadde alt vært så mye lettere.. Ahh, endelig. En som er enig med meg Jeg driver å kommenterer dette til venner og bekjente jeg og, men alle sier bare nei-nei-nei. De fleste kommer bare med tåpelig grunner osv. mens voksne folk snakker ofte om tradisjoner etc. Herregud... Engelsk er jo et mye bedre språk enn norsk, dessuten hadde det blitt mye enklere om alle kunne snakke engelsk, så slipper man å lære fransk ...arrgh jeg hater det språket Go English ! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Jeg skal ha 3-timers prøve i Økonomi i morgen. Kan ikke si jeg har forbedredt meg ekstremt godt, men jeg har i allefall lest igjennom det aktuelle stoffet og laget modeller. Er egentlig ganske spent, ettersom Økonomi er det faget jeg er dårligst i. Hoho, økonomi sucker virkelig hardt. Hadde det i fjord og gjorde ikke en dritt. Leste av og til på pensum til prøver, men gjorde aldri noe i timene. Og om jeg så gjorde noe, så forstod jeg oppmot null og niks Alikevell klarte jeg å få en 4'er i faget, en sterk 4'er faktisk Har det noe med at jeg så på de andres skjermer under prøver kanskje? Hm.... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg skal ha 3-timers prøve i Økonomi i morgen. Kan ikke si jeg har forbedredt meg ekstremt godt, men jeg har i allefall lest igjennom det aktuelle stoffet og laget modeller. Er egentlig ganske spent, ettersom Økonomi er det faget jeg er dårligst i. Hoho, økonomi sucker virkelig hardt. Hadde det i fjord og gjorde ikke en dritt. Leste av og til på pensum til prøver, men gjorde aldri noe i timene. Og om jeg så gjorde noe, så forstod jeg oppmot null og niks Alikevell klarte jeg å få en 4'er i faget, en sterk 4'er faktisk Har det noe med at jeg så på de andres skjermer under prøver kanskje? Hm.... Hehe, akkurat det med å se på andres skjermer har jeg faktisk vært borti I morgen har jeg heldagsprøve i spansk. Har lest igjennom alle kapitlene (grammatikken) og føler jeg er godt forberedt. Jeg får kun 5-ere og 6-ere i det faget så det skulle ikke være noe problem. Vanligvis er jeg veldig negativ, men jeg er virkelig klar for morgendagen. Noen fler som har heldagsprøve i B/C-språk for tiden? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 I morgen har jeg heldagsprøve i spansk. Har lest igjennom alle kapitlene (grammatikken) og føler jeg er godt forberedt. Jeg får kun 5-ere og 6-ere i det faget så det skulle ikke være noe problem. Vanligvis er jeg veldig negativ, men jeg er virkelig klar for morgendagen. Noen fler som har heldagsprøve i B/C-språk for tiden? Joda, skal ha heldagsprøve i tysk c-språk 29. april Selfølgelig måtte det jo skje den datoen jeg skulle ha oppkjøring Så da måtte jeg avbestille den og får sikkert ikke ny før i mai/juni Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Mandag: Økonomiprøve Tirsdag: 160 siders Norskprøve + Tyskframføring Blir gøy Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 mandag: heldagsprøve i norsk (bokmål) tirsdag: fremføring av engelsk prosjekt onsdag: innlevering i eldre historie samt fremføring av prosjekt (tror jeg) torsdag: heldagsprøve i rettslære fredag: fri for prøver o.l. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Da var jeg ferdig med heldagsprøve i spansk. Det gikk fint Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Torsdag (forrige uke) - prøve i friluftsliv. Fredag - Skrivedag i historie. Tirsdag (i morgen) - Halvdagsprøve i tysk. Onsdag - Heldagsprøve i norsk. Fredag - Heldagsprøve i treningslære. Tirsdag - Heldagsprøve i engelsk. Onsdag - Tentamen i ledelse og instruksjon. Torsdag - Fagdag i engelsk. Fredag - Fagdag i nynorsk. Fytterakkern. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det skulle ikke vært lov å ha så mange prøver på så kort tid Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Torsdag (forrige uke) - prøve i friluftsliv.Fredag - Skrivedag i historie. Tirsdag (i morgen) - Halvdagsprøve i tysk. Onsdag - Heldagsprøve i norsk. Fredag - Heldagsprøve i treningslære. Tirsdag - Heldagsprøve i engelsk. Onsdag - Tentamen i ledelse og instruksjon. Torsdag - Fagdag i engelsk. Fredag - Fagdag i nynorsk. Fytterakkern. Excuse moah, men har dere prøve i friluftsliv? Har friluftsliv som valgfag jeg også, men trenger hverken møte opp til timer, og vi har heller ikke prøver i det. Hele faget går ut på å være med på tre forskjellige friluftsturer i løpet av året Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Urk. Muntlig tyskprøve i morgen og tysktentamen tordag. Men: Arbeit macht frei, til sommeren er det slutt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Excuse moah, men har dere prøve i friluftsliv? Har friluftsliv som valgfag jeg også, men trenger hverken møte opp til timer, og vi har heller ikke prøver i det. Hele faget går ut på å være med på tre forskjellige friluftsturer i løpet av året Det er ikke valgfag. Vi hadde vært på skitur på Nordefjell og hadde en prøve om turplanlegging og ustyr i forbindelse med turen. (Går idrettslinja.) Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Torsdag (forrige uke) - prøve i friluftsliv.Fredag - Skrivedag i historie. Tirsdag (i morgen) - Halvdagsprøve i tysk. Onsdag - Heldagsprøve i norsk. Fredag - Heldagsprøve i treningslære. Tirsdag - Heldagsprøve i engelsk. Onsdag - Tentamen i ledelse og instruksjon. Torsdag - Fagdag i engelsk. Fredag - Fagdag i nynorsk. Fytterakkern. Hehehe...slitsom uke det der. Lykke til! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Forrige mandag: Prøve (Matte) og foredrag (2BI) Forrige fredag: Prøve (Psykologi) Idag: Prøve (2BI) Imorgen: Gloseprøve (Tysk) + Prøve (Geo) Onsdag: Tentamen (Engelsk) Fredag: Tentamen (Matte) Hele uken: Prosjekt (Engelsk) Neste mandag: Tentamen/Fagdag (Norsk) Neste tirsdag: Tentamen (Tysk) Men fikk 6 på gymprøven vi fikk igjen i forrige uke da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå