Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den store Prøve-Tråden

Anbefalte innlegg

Vel, topicke sier vel ganske mye om hva denne tråden skal innebære.

Her kan du fortelle om prøver du skal ha/har hatt, hvordan du er forbredt/ikke forbredt, hvordan prøven gikk, om du er blitt urettferdig behandlet med karakterer, ja rett og slett alt som har med prøver og gjøre ;)

Selv skal jeg ha to prøver imorgen, og jeg er ikke forbredt som vanlig. :roll: I en tidligere tråd der studieteknikk ble diskutert, fikk jeg flere gode innspill på hvordan jeg kunne lese og lære stoffet til prøver. Vel problemet ligger ikke her, det har vel mer med innstillingen min å gjøre. Jeg mangler rett og slett vilje, eller motivasjon som det også kalles, og trenger derfor noen tips til hvordan jeg kan bli motivert igjen til å lese til disse prøvene!?

Vel sett i gang å skriv, posten er erklært åpen :w00t::p

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ohhoho, det er morsomt å lese magubrothers, Gnomenz og sovietpig sine innlegg, når de på sin elendige norsk klager over norskprøve. Hihi, gratulerer med 2eren :)

Og problemet ditt er?

Problemet mitt er måten dere raserer det norske språk. En kan vel egentlig da på mange måter si at dere er problemet mitt. :)

Et lite råd til dere: Utnytt norsktimene og norsprøvene til faktisk å lære dere norsk.

Lenke til kommentar
Ohhoho, det er morsomt å lese magubrothers, Gnomenz og sovietpig sine innlegg, når de på sin elendige norsk klager over norskprøve. Hihi, gratulerer med 2eren :)

Og problemet ditt er?

Problemet mitt er måten dere raserer det norske språk. En kan vel egentlig da på mange måter si at dere er problemet mitt. :)

Et lite råd til dere: Utnytt norsktimene og norsprøvene til faktisk å lære dere norsk.

Nå syns jeg du skal forklare deg litt nærmere her. Hva er det vi skriver som du mener kan kalles rasering av det norske språk? Kanskje vi har en liten skrivefeil her og der, men det er jo helt naturlig. Kanskje ikke for deg, men for normale folk er det helt naturlig å skrive feil en gang i blandt. Du er vel ikke en slik en kjedelig stakkar som studerer/har studert alt som har med faget norsk å gjøre vel? :roll:

Synes egentlig at vi skal slutte å proppe tråden med noe som ikke hører hjemme der i det hele tatt, men ville bare vite hvorfor du gidder å bry deg som du gjør?( :p )

Lenke til kommentar

Ja da nærmer vi oss en ny uke og nye prøver. Har på følelsen at april kommer til å bli en hard måned i forbindelse med skolen. Har heldigvis unnagjort en del prøver allerede, men nye kommer hele tiden samtidig som vi holder på med prosjekt i hvert et fag. Noen andre som føler presset?

Lenke til kommentar
Har fire tentamener og to relativt store prosjektoppgaver denne måneden. Om ikke lenge er det eksamen, og jeg lurer på hvordan jeg skal overleve våren :no:

Det var ikke mye i forhold til meg :ermm:

Bare de fire resterende dagene av denne uka skal vi ha en innlevering av prosjekt, en skrivedag, en muntlig presentasjon av ett annet prosjekt og to prøver. Dette fordelt på tir, ons og tors. :cry: Neste uke kommer til å bli identisk med denne, også uka etter den igjen. Livet er hardt på allmenn VK1 :nei:

Lenke til kommentar

Få tak i årstall, det er viktig. Sånn ellers, les og lær fakta om hva som skjedde rundt unionsoppløsninga og hvorfor og når likestillingsloven ble tatt i bruk.

Noe som kanskje hadde vært lurt var om du kun konsentrerte deg om en av emnene. Får du forresten lov til å skrive notater til prøven på et A4-ark eller noe sånnt? Hvis det er tilfelle, så vet du hva du skal skrive på arket. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...