Stette Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Hallo. Jeg har fått et lignende problem som mange andre her.. Jeg får støy ut på høytalerne når jeg bruker f.eks. musa Når harddiskene jobber hører jeg det å. Er det fordi det er intigrert? Bør jeg kjøpe nytt lydkort? Hører lydene bra med høyt volum. Kan forresten svakt power ha noe med saken å gjøre? Får nytt i morra, har for svakt power nå... 200W Har Asus P4P800 Deluxe hovedkort.... Endret 31. mars 2005 av Stette Lenke til kommentar
bramat Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tror ikke det er PSU'en din som er problemet.. Et hvilket som helst sblive kort vil nok gjøre jobben bedre.. Har aldri hatt et onboard kort uten støy. Lenke til kommentar
Stette Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 OK Godt å høre.. Blir vel et nytt lydkort snart da vel Du mente SoundBlaster Live? Kurrant... Men må spare litt før jeg kjøper noe.. Har brukt MYE penger på dataen i det siste... Huff... Lenke til kommentar
bramat Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Mhm..soundblaster ja, men finnes jo andre og.. Hehe..data er ikke akkurat billig nei. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Du får et Creative Live lydkort 24bit til under 200 kr på pcutstyr http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=147368 Tror det skal være bra til prisen. Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Har samme problemet på mitt abit NF7-S kort. Hører det spesiellt godt når jeg bruker hodetelefoner. Endret 1. april 2005 av hakrist Lenke til kommentar
henrien Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har hatt samme problem selv. Det er mest sannsynligvis skjermkortet som genererer støy som lydkortet opptar. Hvis du har mulighet så plasser skjermkortet lengre vekk fra lydchipen på HK. Jeg greide å redusere støyen ved å skru ned lydvolumet i windows og skru opp på ekstern forsterker. Det beste er nok å kjøpe nytt lydkort... Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hadde samme problem. Min MX700 lagde støy hver gang jeg rørte den. Kjøpte meg et ordentlig lydkort og problemet forsvant. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Til meg er det motsatt. Jeg får en irriterende skrapelyd når jeg ikke bruker maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå