Culpa Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er redd Netshop er på vei ut i det ytterste mørke...... Var dette ironisk? Når det gjelder DFI har netshop forbarmet seg over kundene til et konkurrent som gikk konkurs. Dette hadde de hverken moralsk eller juridisk plikt til. De har rett og slett vært kjempegreie. Når det gjelder denne saken så synes jeg det er litt drøyt at man skal forlange at netshop i alle tilfeller skal teste "ok" utstyr i flere dager/uker. Tross alt er det mange som sender inn "ok" varer til reperasjon. Sier bare sitt når man ikke finner noe negativt og utsette på nettbutikken. Det burde være masse negativt om alle nettbutiker med litt volum. (Vet at netshop har vært for treige på enkelte reklamasjoner) Lenke til kommentar
BjPetter Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 jeg syntes det høres ut som problemer enten i skjøtinger fra psu til hd, kontaktpungtet fra kabel til hd eller printkortet til hd. Som dere kanskje selv kan tenke dere, siden dette er en Shuttle, er at det ikke er noen splittkontakter/skjøtekabler. Har testa med forskjellige strømkontakter ("vanlig" og S-ATA-strøm) og S-ATA-kabler, uten hell. Strømforsyninga er det ikke, av to grunner, den leverer 350W (og det er ingen Qtek) og det er KUN den disken som tryner. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har samme problemet med en 120gig wd special edition 8mbit cahche, den er riktignok 2-3 år gammel og jeg kjøpte den over disk. Så tviler på at det er muligheter for å få ny. Bare lurte på om denne klikkep problemet er vanlig på wd disker? prøvde å legge inn xp på disken (som er delt opp i 3 partisjoner) men disken bare "klikker" i vinkel og pcn rebooter seg. Veit i alle fall at min neste disk blir maxtor :] Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har vært oppi "klikkdøden" på en del merker (WD også, men, den utmerker seg ikke) Har lagt merke til det oftere på laptopper enn på vanlige stasjonære. Vil nesten tro at noe av dette kan skyldes varme men er ikke sikker... kjipt er det uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå