Frohman Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg laster nå ned GTA 1 til et LAN neste helg, håper jeg. Jeg vet nemlig ikke om multiplayer fungerer på den første... OBS!: Til alle phycko mods, det er lovlig nedlasting fra rockstars egen hjemmeside! http://www.rockstargames.com/classics/ -Larz Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det går om jeg ikke husker feil da! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 om det ikkje går, så har du no gta2 (var vel multiplayer på det vist eg ikkje husker heilt feil). Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ja med mta www.multitheftauto.com og the eye funker d Lenke til kommentar
morra Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Og hvis jeg ikke husker feil ( ), så er GTA-spillene som er gratis nå, moddet for å passe til moderne maskiner. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Husker jeg hadde mange artige timer med med multiplayer i GTA 1, riktig nok så var det litt annet enn singelplayer. Husker ikke helt 100% hva det gikk ut på, men jeg husker at det var et slags race og at man kunne kille hverandre o.s.v. Tok som regel veldig av, og kan ikke huske et spill som har skapt like mye latter i multiplayer etter det Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Jepp, Goodall. Det var vel derfor vi ville ha tak i det til neste lan, vi var lei av sånne "kjedelige" spill (auch) som CS og andre nyere. Nå sier jeg ikke at Cs er kjedelig, men klassiker spill som GTA1... Lenke til kommentar
nxo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jepp, Goodall. Det var vel derfor vi ville ha tak i det til neste lan, vi var lei av sånne "kjedelige" spill (auch) som CS og andre nyere. Nå sier jeg ikke at Cs er kjedelig, men klassiker spill som GTA1... blir nok cs & Battlefield... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 GTA1 funker fett på Multiplayer. Kulare med GTA2, men sidan GTA1 er gratis så er det vel det beste. Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 GTA1 funker fett på Multiplayer. Kulare med GTA2, men sidan GTA1 er gratis så er det vel det beste. GTA2 er også gratis nå! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Jepp, Goodall. Det var vel derfor vi ville ha tak i det til neste lan, vi var lei av sånne "kjedelige" spill (auch) som CS og andre nyere. Nå sier jeg ikke at Cs er kjedelig, men klassiker spill som GTA1... blir nok cs & Battlefield... *glede seg* Spam... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå