magnus.o Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hei! Har akkurat satt på plass en splitter ny Maxtor 300Gb P-ATA disk. Den blir funnet i BIOS og windows legger den til som maskinvare men den kommer aldri opp i hverken min datamaskin eller i Windows explorer. Hva kommer dette av? Trenger hjelp! Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Du må partisjonere og formatere før du får tilgang til disken. Start/kontrollpanel/Administrative verktøy/Datamaskinbehandling/diskbehandling Lenke til kommentar
maze Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Du må partisjonere og formatere før du får tilgang til disken. Start/kontrollpanel/Administrative verktøy/Datamaskinbehandling/diskbehandling Jepp. Værre er det ikke. Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 For å formatere er det bare å høyreklikke på hardisken å velge formater, men da får du ikke valgt partisjoner tror jeg Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Nå er det slik at du må partisjonere før du i det hele tatt får opp en bokstav i Windows explorer som du kan høyreklikke på. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Jeeez...at jeg ikke tenkte på det! Takk for hjelpen! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå