Gå til innhold

Hmofile, adopsjon og rettigheter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jamen skal dei føde ungen heime da?

Dei fleste vil nok gå til eit sjukehus...

Hmmm... spør dei ikkje etter kven faren er da?

At 2 kvinner skal ha foreldrestatus / være foreldre (eller kva det no heiter) burde ikkje vore lov, er det vel kanskje ikkje heller. Har ikkje satt meg godt nok inn i dette. Det er kun mine meiningar.

Lenke til kommentar
Homofile og lesbiske kan da faen ikkje ha barn!

Dei kan gjerne prøve og parre seg, men det blir ingenting av det!

Ergo så bør dei ikkje få adpotere heller.

Feil. lesbiske kan få gjennom kunstig befruktning, homser kan får gjennom surrogatmor. Sterile kan derimot ikke få barn. Ergo, du mener egentlig at homofile kan få barn, men ikke sterile heterofile.. :roll:

Eg meiner at for og få adpotere barn må man kunne ha laga dei sjølv.

altså:

mann + kvinne = barn

mann + mann = ikkje barn

kvinne + kvinne = ikkje barn

At f.eks eit par (mann + kvinne) der den eine eller den andre hadde ein sjukdom / eit eller anna som gjorde at han ikkje kunne lageb barn, skal få adpotere.

Om dei velger og tafse på ein av sitt eige kjønn må dei skjønne at dei ikkje kan få barn!

Kan lesbiske få adoptere i dag? i såfall stakkars unger. Det burde dei ikkje fått lov til.

Og hva så med bifile?

Og hvorfor stakkars barn? Har du noe belegg for den påstanden?

Er det ikke viktigst å tenke på barnets beste?

At 2 kvinner skal ha foreldrestatus / være foreldre (eller kva det no heiter) burde ikkje vore lov, er det vel kanskje ikkje heller. Har ikkje satt meg godt nok inn i dette. Det er kun mine meiningar.

Dette er et såpast viktig spørsmål at man bør ikke sette seg opp en mening før man har satt seg inn i det. Du bør sette opp argumenter for/mot og se hva som er logisk. Du finner mange argumenter fra denne tråden.

Lenke til kommentar
hm... Det eg meiner er at befrukninga bør kunne skje normalt.

Om 2 damer finner ein kjepp og benger på i kvar sin ende, blir det ikkje unger utav det.

Det samme med mannfolka...

Men hva har dette med adoptering av barn. Bør det ikke der vektlegges barnas krav på best mulig forsørgere? Å ha de beste kandidatene som foreldrene?

Det blir jo ikke ivaretatt om man nekter en hel gruppe søkere å i det hele tatt bli vurdert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...