adsfiklam Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) 5. Open your Computer Management then go to> Device Manager> System Devices. Noen som vet hva jeg skal gjøre (gå inn på)? Takk Endret 31. mars 2005 av yrjan Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Noe i denne duren (bruker selv kun engelsk windows) Høyreklikk min datamaskin -> behandle -> enhetsbehandling -> systemenheter Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Noe i denne duren (bruker selv kun engelsk windows) Høyreklikk min datamaskin -> behandle -> enhetsbehandling -> systemenheter Takk, fant det nå Men nå har jeg enda et problem: 6. Right click "Plug and Play BIOS Extension" or "PnP BIOS Extension" and go to Properties. 7. On the Details tab you can select "Device Instance ID". Looks like ROOT\SYSTEM\0003. Remember or write down the last numbers. Når jeg gjør som det står at jeg skal gjøre på punkt 6, så finner jeg ikke den "Details" fanen som det står i punkt 7 at skal være der . Noen som vet hvorfor? Eller kanskje det er jeg som gjør feil? Takk Endret 31. mars 2005 av yrjan Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har lagt ved bilde. PS! Det er fysj fysj å ikke betale for spill Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg får bare opp fanene "Generelt" og "Driver". Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg får bare opp fanene "Generelt" og "Driver". Noen som vet hvorfor? Sitter du på en bruker som ikke har administrator rettigheter kanskje ? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Jeg får bare opp fanene "Generelt" og "Driver". Noen som vet hvorfor? Sitter du på en bruker som ikke har administrator rettigheter kanskje ? Har administrator rettigheter ja. Kan det hjelpe å bruke et annet program? Nå bruker jeg Alcohol 120% og hadde tenkt å prøve med Daemon Tools. Endret 31. mars 2005 av yrjan Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Avinnstallerte nå Alcohol 120% og innstallerte Daemon Tools, men får fortsatt ikke opp noen "Details" fane. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få opp den? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Ingen som har en anelse om hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå