zyp Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Nei, du ser der det står «Resize partition», velg den. Så setter du størrelsen ned slik at det blir plass til Linux. Det er ikke nødvendig å opprette noen nye partisjoner, det gjør installasjonsprogrammet bedre selv. Lenke til kommentar
Midran Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Nei, du ser der det står «Resize partition», velg den.Så setter du størrelsen ned slik at det blir plass til Linux. Det er ikke nødvendig å opprette noen nye partisjoner, det gjør installasjonsprogrammet bedre selv. takker for hjelpen, må bare vente til Mozilla download mannager er ferdig med siste part av SuSE... tok litt lengre tid en venta Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Partition magic: SystemResqueCD !! Superdigg sak, funker som gull! Stapp inn cd'n, og du har alt du trenger Lenke til kommentar
Midran Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Partition magic: SystemResqueCD !! Superdigg sak, funker som gull! Stapp inn cd'n, og du har alt du trenger har ikke testa, hva gjør den?? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 google -> http://www.sysresccd.org/ Lenke til kommentar
Midran Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 denne var da ikke dum *laste ned* elsker open source ting, Gratis = bra kjøp Lenke til kommentar
dvj Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 denne var da ikke dum *laste ned* elsker open source ting, Gratis = bra kjøp Ja, for det er pengene som er spart som driver open source utvikling. Lenke til kommentar
Midran Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 tar nå å kjører PM8 og er snart klar til instalasjon, Men Hvilken av de distroene jeg har tenkt meg ut i har best støtte til ATI 3dkort? (Fedora c3/SuSE 9.2) Lenke til kommentar
zyp Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 denne var da ikke dum *laste ned* elsker open source ting, Gratis = bra kjøp Ja, for det er pengene som er spart som driver open source utvikling. Fri programvare er så mye mer enn bare gratis. Lenke til kommentar
Midran Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 sitter nå stolt med Fedora Core 3, skal nå legge inn støtte for NTFS slik at de to andre diskene mine kommer frem (forhåpentligvis ) Lenke til kommentar
Midran Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 sitter nå stolt med Fedora Core 3, skal nå legge inn støtte for NTFS slik at de to andre diskene mine kommer frem (forhåpentligvis ) Lenke til kommentar
Midran Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 whræææææ... hvorfor får jeg ikke frem s-ata diskene mine under Fedora core 3?... har lagt inn NTFS driverene.. (tror jeg da... noe gjor jeg hvertfall) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Du har vel endret fstab for å aktivere diskene? Hvis ikke, post filen /etc/fstab her. Lenke til kommentar
Midran Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Du har vel endret fstab for å aktivere diskene? Hvis ikke, post filen /etc/fstab her. hva??. det forsto ikke jeg, dessuten kommer jeg ikke in i windows heller Edit: kom meg inn i windows igjen ("enkel sak ") men har forsatt litt problemer med å finne s-ata NTFS diskene mine i FC3.... ps: må si jeg likte FC3 MEGET godt, var kjapt som f i oppstart og alt slikt, alt som nå trengs er å få fikstet slik at diskene kan brukes og at jeg får innstaler wine slik at jeg kan bruke spillene mine...... oi, glemte nesten, må skaffe lyd og skjermkort drivere (ati 9600) Endret 1. april 2005 av Midran Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kan du poste filen /etc/fstab? Terminal -> "gedit /etc/fstab" eller "kate /etc/fstab" -> post det som står her Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 *lyddrivere*? Evigheter siden jeg har hørt at det må skaffes. Skjermdrivere, ok. Men et tips er å dra en "yum update" ta forøvrig en titt på fedorafaq.org SATA-disker tror jeg kjerna behandler på samme måte som SCSI disker BTW - så de ligger som "sdXY" etc. under /dev. Lenke til kommentar
Midran Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 *lyddrivere*? Evigheter siden jeg har hørt at det må skaffes. Skjermdrivere, ok. Men et tips er å dra en "yum update" ta forøvrig en titt på fedorafaq.org SATA-disker tror jeg kjerna behandler på samme måte som SCSI disker BTW - så de ligger som "sdXY" etc. under /dev. vel, vet ikke helt om jeg trenger lyd drivere, men bruker Digital utgang på hk'et (optisk) til forsteker... skjermdriver fant jeg på ati.com det du nevner om s-ata driverene fatter jeg ingenting av :S.... *leter forsatt på forum etter svar* Lenke til kommentar
Midran Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 har nå fått Fedora core 3 oppe å gå uten problemer, men hvordan finner jeg s-ata diskene mine? har gjort FC3 slik at den kjenner til NTFS systemet, men diskene mine vil ikke frem ;/... noen som vet? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 har nå fått Fedora core 3 oppe å gå uten problemer, men hvordan finner jeg s-ata diskene mine? har gjort FC3 slik at den kjenner til NTFS systemet, men diskene mine vil ikke frem ;/... noen som vet? <repeat>Kan du poste filen /etc/fstab her på forumet?</repeat> Lenke til kommentar
Midran Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 skal gjøre det, men akkuratt nå er jeg litt opptatt i XP, men skal gjøre det så fort jeg er inne i FC3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå