Gå til innhold

Har problemer med å aktivere Nav 2005 (fikset)

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg har ADSL fra Telenor og fornøyd med det :) men, nå har de på online siden deres lagt ut Norton Antivirus 2005 så siden jeg har 2004 så skulle jeg selvfølgelig oppdatere, men den gang ei. Jeg har avisntalert Nav 2004 og lagt inn Nav 2005 men når jeg skal registrere PIN koden (telenor kaller den det) så får jeg bare en feilmelding om at det er et ugyldig PIN kode :dontgetit:

Fatter driten pga at den PIN koden jeg taster inn er den PIN koden jeg har fått utdelt fra Telenor ved å gå inn på min admin område (de som har telenor forstår). Nå har jeg prøvd flere ganger å taste inn PIN koden men med uhell. Så nå har jeg sendt en e-mail til Telenor om problemet men har ikke fått svar ennå.

Så jeg lurer på om dere som har Telenor her på forumet har hatt lignede problemer eller? Kan det hende at Norton sin tjeneste er nede eller?

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå funnet ut hva som er problemet. Hvis man laster ned Internet Securety pakken (inkluderer brannmur og Nav 2005) så kan jeg bruke den registreringsnøkkelen utdelt av Telenor. Hvis jeg skal laste ned kunn Nav 2005 så passer ikke nøkkelen inn. :thumbdown: Ganske synd pga er ikke så glad i Norton sin brannmurløsning. Får vel holde meg til Nav 2004 en liten stund til for deretter å oppgradere til 05 versjon. ;)

post-131-1112299021_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Litt morsomt det der fordi jeg hadde motsatt problem.

Ville har Brannmuren i NIS2005 men ikke antivirusen men det går ikke an å avinstallere eller fjerne antivirusen i NIS2005 slik man kan i NIS2004 så jeg bruker nå brannmuren i NIS2004 og NOD32, noe som fungere perfekt i hvertfall helt til lisensen går ut.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...