H4ngm4N Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Venke Knutson er faktisk noe av det bedre innen listepop... Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Venke Knutson er faktisk noe av det bedre innen listepop... Jepp, vakker musikk. Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hei. jeg har likt Metal, Tung og hard metal siden jeg kan huske. har vel likt metal i over 14 år nå. husker når jeg gikk på barneskolen så ble jeg kaldt langhåra satanist. det skjønte jeg ærlig talt ikke hvorfor han gjorde. for min del klarer jeg ikke å se for meg, meg selv høre på f. eks Trance og Country f. eks. for ca. 10 år siden likte jeg mer sånn gammel metal som Iron Maiden, Manowar og sånn. nå i dag liker jeg mer i de baner av Amon Amarth, Windir, Vreid, Battlerage og sånn. jeg som de fleste andre gir blanke i hva de andre vennene mine synes om min musikksmak. så lenge man ikke blir påvirka av den musikken man hører på så, mener jeg at det ikke har noe å si hvilken musikk man hører på. nå er det vel sikkert slik for noen at de forbinder Trance med Dop og Alkohol og at de forbinder Black/Death metal, med satanister og brenning av kirker osv. skjønner ikke det jeg. nei folkens. hør på den musikken dere vil. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hør på den musikken dere vil. Tror de fleste gjør det. Og det er bra. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Vel...:flush: Hadde en periode der jeg bare hørte på Britney Spears, Grunnen var fordi hun jeg var forelska i likte henne... Men det var aldri sant da, att jeg likte BS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå