random_wannabe Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Morn. Vel, har sett i en del topicer på dette forumet at de fleste andre i klassen ikke liker musikksmaken dems, som vanligst metall... Så er det jo en del morsomme historier ang. dette da. Har noen selv, som jeg selvsagt ikke husker påi skrivende stund. Men har dere noen? Post dem her! Mvh. Lilleslem Endret 31. mars 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Vennligst skriv om 90%... Jepp, tungt å tolke innlegget ditt.. Svar på topic: Jepp. Metal er favorittsjangeren min, så på det grunnlaget så blir eg kalt klassen Hedning, Mørkets Fyrste, Djeveldyrkeren, osv.... Eg tar det selvfølgelig med selvironi. Noe som er morsomt er at noen av de som var mest flittige med å bruke slike navn om meg har såvidt begynt å høre på metal selv. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Er det greit emnefelt nå? Har forandra litt! ONTOPIC: Senest i dag ble jeg kalt naziper () pga. jeg satte på Metall musikk på MP3-spilleren... Endret 31. mars 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Isj, skjønner ikke det eg... mitt intrykk er at dum (kun) hører på pingle-metal (ikke at det er noe galt det i det) Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Hehe, hva mener du med det? Hvis du sier det pga. den ene topicen, så var det en dust fra klassen som hadde gått inn på min acc og lagd masse dritt Han hadde blitt sur på meg for ett eller annet... EDIT: Men jeg kan godt høre på noen sanger fra Green Day og Linkin Park, det er ikke det, men har ikke de som yndlingsmusikk;) Endret 31. mars 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 metal er favoritt sjangeren, og pga det har jeg blitt kalt satanist mang en gang! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg driter i om andre ikke liker musikken min. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Jo, det er litt sumt å bry seg med det, men f.eks. på klassefest så setter de på techno og masse annen dritt! De hører på Topp20 musikk, og det e rlavmåls, det meste derfra hvertfall Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvorfor skal absolutt DU ha rett til å høre på musikken bare DU liker, når majoriteten vil høre på noe annet? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Liker vel alt som er bra, rett og slett. Endret 31. mars 2005 av arian Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Jeg driter i om andre ikke liker musikken min. Er enig med du. Musikk er en subjektiv sak, og hva en person liker kan man ikke uten videre kritisere. - D.J. Edit: Virkelig dårlig setning. Endret 31. mars 2005 av DjSlayer Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Så lenge musikken er bra er det vel ikke noe og nekte for? Or is it? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg driter i om andre ikke liker musikken min. Jeg også... Jeg får innimellom kommentarer som "Satan" o.l. men bryr meg pent lite. Når jeg sa til noen jeg kjenner på skolen at jeg hadde *hosthark*lastet ned*hosthark* (lovlig, seff ) nesten en time med Grieg, (ja, jeg liker Grieg,) så sa de at jeg var forstyrra o.l. Måtte bare le av det. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Diskuterte tool med en fyr her om dagen, han mente det "sugde hest", for å bruke hans egne ord. Og selv om jeg prøvde å forklare at tool trenger noen flere gjennomlyttninger før det sitter, fortsatte han å bastant forsvare sin egen mening, i stedet for å stille seg litt mer åpen. Sånt irriterer meg, ellers så driter jeg også i om folk ikke liker musikken min. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 T.L: Ja slike er fantastiske, Quitters. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 De har musikalsk uinteligente ører. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Vel, jeg bryr meg lite om andre liker musikken eller ikke, men de bør ha respekt for at ANDRE kan like musikken selv om ikke de gjør det. Det spilles lite musikk utenom gymtimene, men i gymtimene skal folk absolutt sette på "yoyoyo, wolla, blingbling, fuckfuck, jalla"-musikk, mens jeg (blant flere) ikke får høre på mitt/vårt "satanist-skrikebråk". Jau, jeg kan akseptere at majoriteten faktisk vil høre på ditt og datt, men jeg spurte pent om det var mulig å kompromisse (og forslagene jeg kom med var ikke store for min del). Neida, det ble ikke noe metal den timen, og jeg ventet en stund uten å si noe, helt til jeg en gang spurte lærer'n om det var greit at vi hørt på min musikk i 15 minutter, for så å la være å høre på det resten av året. Jada, det var greit for ham, og han syntes at noen av de andre hadde fått bestemme veldig over hele klassen også. Jeg satte på en CD jeg hadde med (det fantes litt av hvert av metal, og også en rockelåt, på den), men den ble skiftet ut av en annen elev, som ikke hadde spurt, etter to minutter (det var faktisk ikke det tyngste av metal som ble satt på heller). Jeg lagde litt bråk og skiftet tilbake, siden jeg hadde fått lov til mine 15 minutter. Etter hvert ble det bytting av CD for hvert halve minutt, og jeg begynte å bli litt krass i kommentarene. Lærer'n fortalte dem også at jeg hadde fått lov til 15 minutter, men ingen hørte. De kom med slike uttalelser som "buhu, vi får vondt i hodet, vi vil høre på ræpp, vi blir slitne av din musikk" og "kan vi ikke sette på vanlig musikk?". Vel, hvis folk hadde vondt i hodet ville vel det beste vært å skrudd av alt, hvilket jeg foreslo å gjøre siden ingen kom til enighet, men neida, de skulle ha sitt, og ikke noe annet kom på tale. Dessuten blir JEG, og noen andre i klassen også, slitne av ræpp, så da hadde det mest rettferdige vært å skru av. Og "vanlig" musikk finnes vel strengt tatt ikke. Det blir på lik linje med en "vanlig" religion eller et "vanlig" politisk parti. Nei, den timen endte med at jeg ble tvunget til å høre på slitsom ræpp enda en gang. Men jeg fikk 15 minutter neste time, da, for lærer'n mente de andre var urimelige. Så jeg satte på CD-en, men det samme skjedde nok en gang, den ble skrudd av etter to minutter. Da foreslo en jente at vi kunne høre på en CD hun hadde med, og den musikken hun likte. Jeg var positiv til det, så hun hentet en CD med Rock (RedHot Chili Peppers), hvilket alle syntes var greit. Vi hørte på CD-en helt til et eller annet fehue absolutt skulle sette på ræpp; da ble det kaos igjen. Men det er ikke bare min musikk de ikke liker, de vil heller ikke høre på tyrkisk populærmusikk eller musikalmusikk, hvilket også høres på i klassen... Men jeg skal ha hevn! Jeg skal be om å få spille èn låt, for så å ikke blande meg mer. De vil nok gå med på dette, og da skal jeg sette på Haemoth -> Aeterne Diabolus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå