"GROGI" Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Vell, skal på lan i helga og fikk et bestemt nei til og ha med den store fine Hylle pc'n. Så nytt kabinett bygges med en gang. holdt på i en hlav time allerede og fått til litt. Tok et gammelt kabinett som stod i kjellern. Iden kom sånn plutselig. så det vart litt tøft. sidedør plankene er festet med ståltråd. så håper å bli ferdig i dag Ris eller Ros? Lenke til kommentar
sigz Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Joa....kan jo bli bra, men hastverk er ikke alltid så bra. Kan se ut som det kan ha gått litt fort, men ellers er det en bra ide! Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 hehe, kvalitet det her ja.. blir det ikke litt tungt med de feite treklossene på? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Synes det så meget tøft ut med sånne tre-"klosser". Regner med at du legger ut noen bilder av resultatet? Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) er sånn ferdig, siden den skal bare vare en helg, så gjorde jeg ikke så mye ut av det. men det vart litt bra og så kansje jeg lager en bedre en, bare i tre. og bruker litt lengere tid. men det er bare topp og sidedørene som er dekket med planker eller tre klosser som dere kaller det. fikk dessverre ikke tatt slutt bilde i dag, siden kameraet gikk tom for batteri. men det kommer i morgen. før jeg drar på lan. måtte ta av en tre kloss for å henge opp to vifter. eller så blir det litt varmt. Edit: leifur Endret 31. mars 2005 av "GROGI" Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 resultat en del mindere en Hylle pc'n min poster litt bilder i steden for å si så mye. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe, skal ikke si noe angående utseendet.. Men så lenge funskjonaliteten er der, så er det jo bra! Dessuten må det jo utvilsomt ha vakt litt oppsikt? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe Du kommer nok til å få noen kommentarer på den case'n ja! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe Du kommer nok til å få noen kommentarer på den case'n ja! hehe, trur nok han kommer til å få det ja Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Navn: ShabbyCase Ser "nydelig" ut denne ja, kunne ikke blitt bedre! Hadde sikkert vunnet "Årets taper" på hvilket som helst LAN Lenke til kommentar
sigz Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Heheh....Må ikke være så frekk nå sigen.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nei nei, ikke frekt ment, men det er jo tross alt et LAn kabinett, som er slngt sammen på 1 time eller noe sånn. Ikke dårlig da. Hehe! SKal passe på å ikkje bli_for_frekk i postene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå