eborvik Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Vi har en 42" plasma på jobb. Denne er det dessverre en del fastbrent bilde på? Er det noen mulighet for å få bort dette? Det var en som sa til meg en gang at det fantes noe programvare som kunne fjerne dette!? Det kan da ikke være rett? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Er bildet fastbrent slik at det viser når skjermen er av? Lenke til kommentar
eborvik Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Er bildet fastbrent slik at det viser når skjermen er av? Litt usikker... Fikk ikke så god tid til å se etter idag. Det kunne se ut som det fastbrente ble svakere og svakere etthvert som det hadde gått lenger tid siden jeg slo den av. EDIT: Ja, men ikke så sterkt som når den er på. Endret 31. mars 2005 av eborvik Lenke til kommentar
krest Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Er bildet fastbrent slik at det viser når skjermen er av? Litt usikker... Fikk ikke så god tid til å se etter idag. Det kunne se ut som det fastbrente ble svakere og svakere etthvert som det hadde gått lenger tid siden jeg slo den av. EDIT: Ja, men ikke så sterkt som når den er på. ja det skal forsvinne etter en viss tid... mener jeg å ha hørt Endret 31. mars 2005 av krest Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 You're fucked. Mulig den kan bli mindre kraftfull med tid og stund, men den vil alltid være der Lenke til kommentar
eborvik Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 You're fucked. Mulig den kan bli mindre kraftfull med tid og stund, men den vil alltid være der Ja, det er utrolig dumt at den har blitt sånn. Jeg begynte på jobben i høst. De som kjøpte den inn, ble fortalt at de ikke måtte sette samme bilde over lang tid på den, men gjett hva som skjedde?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå