rogerp Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hva synes dere om Buster? Buster ligger på ryggen og koser seg men med litt justeringer i Photoshop så ser det ut til at han er klar til å angripe. Har bare justert farge og kontrast,og rotert bilde 180 grader. Eller hva synes dere andre om dette kattebilde? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Fett bilde Ser ut som om katten hopper ut fra det svarte rommet som noen nettopp lukket opp døra fra bra bilde som sagt Lenke til kommentar
CTH-DK Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Fremragende billede, godt arbejde i photoshop! MVH Casper Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tøft resultat, men jeg synes du har gått litt langt med fargene og kontrastene. Blir for mye farger, og katten blir for mørk (forsvinner litt mye ut i bakgrunnen?). Bildet ble også litt uskarpt? Hvordan så originalen ut? Kanskje det er mulig å klone bort en del av bakgrunnselementene slik at du slipper unna med litt forsiktigere justering av levels for å få samme resultat, bare med en bedre utseende katt? Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Er helt enig i at jeg gikk for langt med farge/kontrast, da dette ble gjort i 2000 med et 1MP. HPC30 kamera var jeg helt grønn i den digitale photoshop verden. Klarte selvfølgelig og slette originalen ved en feiltagelse etter at jeg hadde sendt det behandlede bildet til en konkurranse i VG nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå