Sky_Hawk Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Hei! Har sittet og lurt litt på hva den stjernen i MSN er. Den er der bare på noen av kontaktene mine, men jeg hvet ikke hva den er Er det noen som hvet hva det er? Det er den som jeg har lagd strek til på bilde! Endret 31. mars 2005 av Sky_Hawk Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Den er der hvis kontakten din har et såkalt ''space''. Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Det var kjapt svar hva er hva er det "space" da? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Er vel sånn kontakt info greier. Høyre klikk på brukeren med stjerne på, så trykk "Vis Space" Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 hva er hva er det "space" da? En slags hjemmeside... Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Ja se det ja. så det derfor de har stjerne Har lurt lenge på hva den stjerna gør der. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Litt feil her. De kan ha space selv om det ikke er en stjerne der, det er en stjerne der hvis personen har endret i spacet sitt nylig. TSP Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 De kan ha space selv om det ikke er en stjerne der,det er en stjerne der hvis personen har endret i spacet sitt nylig. Nei, ikke nødvendigvis. Uansett, hvis man ikke bruker 7.0 vises det ikke at man har space selv om man skulle ha det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har versjon 6. Jeg trodde messenger begynte å mase om å laste ned nyere versjoner, men det har ikke gjort det her (er 7 i beta ennå?) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ja, 7.0 er ennå i beta, når kommer originalen? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ja, 7.0 er ennå i beta, når kommer originalen? Skal komme til våren en eller annen gang... Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nei helt feil. Den viser om folk har versjon 7.0 av messenger. Alle som har stjerne har altså det, mens de som ikke har stjerne bruker eldre versjoner av messenger! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ja, 7.0 er ennå i beta, når kommer originalen? Skal komme til våren en eller annen gang... Er det ikke sånn at du må betale for orginalen, men kan laste ned beta'n? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nei helt feil. Den viser om folk har versjon 7.0 av messenger. Alle som har stjerne har altså det, mens de som ikke har stjerne bruker eldre versjoner av messenger! Haha, dummeste jeg har hørt.. :!: Den stjerna viser at brukeren har såkalt "Space" Space kan fåes herfra. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ja, det er riktig det janfredrik sier. Har man space får man stjerne, ikke bare hvis man har 7.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå