cliffme Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Noen som har noen aning om når RE4 kommer ut til PS2 ? Vuderer å kjøpe en Gamecube bare for å spille RE4... Vil heller ha en PS2 da... Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 November, desember svært lenge til. Leste også dessverre at de mådte nedgradere grafikken litt for å få kjørt det på ps2. Men ikke vet jeg om dette er merkbart. Det kommer til å bli konge uansett. Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Litt OT: Men mens vi først er inne på saken, komer RS4 til PC noengang? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Neppe... Isåfall LEEENNGE til! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Sist gang jeg sjekket så skulle Resident Evil 4 nedgraderes kraftig ned grafikkmessig når det kommmer ut til PS2 Men blir vel et tipp top spill unasett liker Resident Evil serien. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 du får 8 biters texturer istedenfor 24 og polygoner på modeller blir ijallefall halvert. Spelet kjem vell sikkert ikkje til PS2 før til neste år, er jo alltid utsettelser. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Huff D: Det var en kraftig nedgradering ja Bra jeg har gc da Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 De burde heller gi ut på PS3. Kan tenke meg den grusomme loadetiden (skumlere enn spillet jo) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Er ikkje loadetid på gamecube ijallefall, ein PS3 release hadde vore meir konge faktisk. Trur eg hadde kjøpt det igjen Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hehe. Mente det i forhold til GC. Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Er det kommet noen bilder av PS2-versjonen? Ville likt å sedd hvor dårlig grafikken er i forhold til gc-versjonen. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Er nå loading på Resi 4 for gamecube jo. Svært lite, men den er nå der da Grafikkmessig var det prat om halvering av max high-res-textures på screen samtidig. Et slikt grafikkpushende spill for en konsoll er alltid grusomt å konvertere til en maskin som er bygd på en annen måte. Om de ikke bruker lang tid på konverteringen, så forvent det verste. Sitter med GC versjonen selv og storkoser meg. En ps2-versjon nedkuttet er uansett absolutt verdt å spille. Spillet er genialt rett og slett Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 De følge testene så skla jo det vare skummelt. Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 De følge testene så skla jo det vare skummelt. Hvis du har spilt resident evil 1,2,3 eller 0, vil du bli skuffet over atmosfæren. Resident evil 4 er ikke skummelt. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Nei, har spillt litt av en av de men hsuke ikke noe av det, ikke hvilketd et vare heller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 HAr enno ikkje godt til innkjøpe av dette spillet til min GC enda Men det komme ruteb tvil. Ser lissom ikkje dette spillet for meg på en PS2 nei :!: Men tror nok de greier å få frem noe vettug. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Vil nok tro at GC versjonen er best ja. Spillet ble jo laget spesielt til Cuben, så det er nok blitt ganske optimalisert for å passe maskinvaren best mulig. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er det kommet noen bilder av PS2-versjonen? Ville likt å sedd hvor dårlig grafikken er i forhold til gc-versjonen. Her er noen bilder, ser ganske bra ut, vet ikke om de er representative fremdeles. En stund siden de kom. Gamespot Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 1. Bildene på gamespot er fra GC versjonen. 2. Den som sa at det kommer i November er altfor optimistisk. Capcom har sagt at de skulle prøve å få det ut i USA og Japan før jul. Akkurat som de skulle med GC versjonen i fjor også. Jeg tipper Ps2 versjonen vil komme rundt Marsj neste år. 3. Resident Evil 4 er verdt å kjøpe en GC for. (Plus, det finnes mange andre godbiter på GC'en). 4. Ps2 versjonen blir sikkert helt konge den også. Mange er altfor pessimistiske i forhold til grafikken, men jeg tror den kommer til å være fet og bedre enn det meste på Ps2 selvom den blir litt nedgradert fra originalen. Også vil det jo sikkert være noen ekstra bonuser som nye kostymer og sånt. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Har bestilt meg en Gamecube kun for å spille res 4. Har jo klart alle de andre...så da må jo bare dette rundes også Håper det er så bra som folk skal ha det til...for code name veronica var rått det å... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå