Culpa Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Da er det vel ikke noe poeng å henvise han til mpx der du hadde kjøpt den? Prosessoren har jo fungert helt fint i lang tid (har den ikke?).. Hvorfor er ikke det et poeng? Man er da såpass behjelplige at man lar kjøperen benytte reklamasjonsretten dersom den er i behold. Nå kunne ikke selger vite at prosessoren hadde ytre skader... Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 I denne saken bør det jo være ganske klart at reklamasjonsretten ikke er i behold. Nå vet ikke jeg hvor lenge prosessoren har fungert i maskina til selger, men det bør jo være ganske klart at prosessoren har tatt skade av demontering, transport eller montering.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 transport kan utelukkes uansett.. da cpu`en kom tilbake fra mpx.no så kom den i samme eske som jeg sendte den i. For å oppklare en ting eller to. Kjøper sendte CPU`en til MPX.no med fakturaen jeg fikk i fra mpx.no og mpx.no sendte cpu`en til meg etter endt behandling. Derfor sitter jeg med den nå. Og esken har ikke noen som helst skade på seg. Så skade under transport er utelukket. CPU`en fungerte fint når jeg brukte maskinen.. brukte den vel i 3-4 mnd eller noe sånnt. Hadde også en vannblokk på cpu`en.. Zlaman Gold eller noe sånnt som det er praktisk umulig å lage hakk i cpu`en, slik som hakkene er. Skal legge ut ett bilde når jeg får snudd meg litt.. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Joda.. var kanskje ikke så ille som jeg først tenkte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå