mushi Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ja, som topic sier, vil jeg ha denne: http://www.ultraproducts.com/product_info....products_id=297 har ikke funnet noen nettbutikker i norge som leverer denne. har ikke så veldig lyst å bestille fra utlandet pga. porto osv. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Jeg har faktisk en slik liggende ved min side. En grei strømforsyning, med gode spenningsnivå og stabilitet. Kablingen kunne derimot vært noe bedre, selve molex kontaktene "faller" nemlig alt for for ut av enhetene de tilkobles... Støymessig er den heller ikke helt top, noe irriterende støy fra underviften på min model. Du kan få kjøpt til fra FrozenCPU.com om du vil ha Edit: Har forresten brukt denne til en del stresstesting/burnin av minnebrikker i det siste, fungert helt ypperlig Endret 31. mars 2005 av Pritorian Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 kjekt å vite. har faktisk kommet en ny utgave som er bedre og med mykere og bedre kabler. var innom pc-styling i dag, de skulle se om de fikk tak i den. gjør ikke så mye at den bråker, da resten av maskinen bråker som fy... Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 vet de hadde på mpx før.. Men hvis du vil ha en slik psu tror jeg denne er et vell så bra alternativ! Har sett begge live (har ocz`en selv) og ville nokk satt en knapp på ocz`en både når det gjelder utsene og stabilitet. De har foresten ozc`en på netshop.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ja, step, der tok du denversen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå