1v4r Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Gratulerer med nytt kult design. Var på tide syns jeg Det nye designet var virkelig en forbedring. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 der er jeg helt enig.. har lenge syntes at det gamle designet har vært noe "utdatert".. det nye var tøft. Lenke til kommentar
Frekk Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Designet har blitt forbedret med 99%. Noen små skjønnhetsflekker som marger, og kanskje litt mer luft og tydligere skiller (derfor 1% trekk). Ellers en ypperlig forbedring. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Bra med nytt disign! Men er jeg blind eller har dere fjernet søkefunksjonen??? Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Søkefunksjonen er borte ja - men vi kommer tilbake med en langt bedre snart. I mellomtiden: bruk google.no og sett inn "site:overklokking.no", så får dere kun opp søkeresultat fra Overklokking.no. Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Noe slitsomt og "fjortiss-preget" design,men med all respekt, mye bedre enn det forrige! Hvor ble det av "5 siste fra forum", og sånne fine småtterier som var på det gamle designet? savner det fælt. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 fikser dere skjermsparer igjen? og kan der eogså ordne evt. bakgrunner og evt logoer som man kan laste ned? btw, topp deseign, selv om den har noen barnefeil, f.eks. 5 siste ifra forumet passer ikke helt inn Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det nye designet var rått:D eneste som er litt skuffende, er at artiklene er borte Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 nice design Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå