BlackNeckLiama Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har en TFT-monitor, hvor strømadapteren ikke virket lenger, så jeg kjøpte en adapter på "clasohlson". Hvor jeg kan stille inn riktig styrke. Men det blir ikke noe "liv" i skjermen, den blinker bare grønt,oransj og så av(denne syklusen holder på lenge". Hva kan grunnen til dette være? Håper det er noen som vet hva som er galt! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Spørs jo om den nye adapteren gir nok strøm. Du må sjekkke spesifikasjonene, de står som oftest skrevet på. Lenke til kommentar
BlackNeckLiama Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 den skulle stemme overns med skjermen, spurte han som jobbe på clasohlson. Men er litt redd for at den ikke gir nok strøm ja. Har du noen tips hvor jeg kan kjøpe adapter? Lenke til kommentar
Tails Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 det du kan gjøre er at du sender en mail til produsenten av skjermen din eller infocare og forklarer problemet ditt. De vil da mest sannsynlig få fikset dette på en måte å sendt deg en ny strømadapter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå