Jarbra Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Er det mulig å bli breiere? Lilla bildilla! Rx7 er vill på breisladd! Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ikke noen sladd, men måtte bare slenge det med... Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Join GT4 Gamer Forums Liga'n! Lenke til kommentar
skoTner Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ekte breisladd med ekte bil... Eneste kjerra som gjelder i denne verden! Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ekte breisladd med ekte bil... Eneste kjerra som gjelder i denne verden! Vel, nå finner du på ting..... Dette her er kjærra si! Lenke til kommentar
kjakangund Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ekte breisladd med ekte bil... Eneste kjerra som gjelder i denne verden! Vel, nå finner du på ting..... Dette her er kjærra si! Helt enig Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Selv om jeg ser at denne tråden har vært død i et par år, så måtte jeg bare legge til det eneste sladdebildet jeg har Trykk på bildet for å få større bilde, og trykk på det enda en gang for å få det bittegrann større enn det igjen Heftig Endret 24. mars 2007 av Glassmesteren Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 tittelen lurte meg godt! :!: trodde det var grand theft auto 4 jeg Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Mye fine bilder på denne tråden her Gleder meg til GT5. Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Selv om jeg ser at denne tråden har vært død i et par år, så måtte jeg bare legge til det eneste sladdebildet jeg har Trykk på bildet for å få større bilde, og trykk på det enda en gang for å få det bittegrann større enn det igjen Heftig 8230665[/snapback] Svarer på mitt eget innlegg... oops, hehe, fritids Likte dere bildet mitt? Syns det var ganske tøft med den flammen som kom ut av potta, men det er ikke akkurat blant favorittbildene mine, men har ikke så mange sladdebilder. En ting til: Noen andre som har klart 100 % på GT4? Altså runda det helt? Det har jeg (fritids igjen... Og litt skrytete også ) Endret 25. mars 2007 av Glassmesteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå