Tor Anders Berven Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 nei.. Tviler sterkt at de har det Vet at man får lastet ned savegames fra nettet, hvordan får man de over på minnekortet da? Må man ha en spes PS2 Minnekort leser til Pc'n da? Eller får man tilgang til minnekortet via netverket på PS2'n fra PC'n? Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 kan du få tak i saves på internett!? hmm..aldri hørt om det..kommer nok ike til å få bruk for det heller jeg er ikke en cheater Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 okey, takk men gidder ikke å inn ditt Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Får vel slenge inn noen smude bredare da..... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Tar dere av anispin og sånne ting når dere skal ta breislad ? :o Det er vel ikke mulig å kjøre bilen da :o? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Bilene er mye lettere kjøre fort uten antispinn og og det der over\understeer-greierne slått på. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hva har dere antispin og over/understeer greien på når dere kjører tilvanlig? Og hva har dere det på når dere skal ta breisladd ? :o Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har alt der avslått under vanlige løp også. De systemene der bremser bilene altfor mye i svingene. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har alt der avslått under vanlige løp også. De systemene der bremser bilene altfor mye i svingene. Jeg klarte ikke å få bilen rundt svingen når det var avskrudd! :o Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Har alt der avslått under vanlige løp også. De systemene der bremser bilene altfor mye i svingene. Jeg klarte ikke å få bilen rundt svingen når det var avskrudd! :o Kommer veldig ann på bilen, mange biler eksempelvis spreke 600hk + er tilnermet umulig å kjøre uten driving aids, dersom de ikke er bygd for racing, som Touring og LeMans bilene, de fungerer greit uten aids stort sett. Men overtrimma biler blir uansett vriene å kjøre dersom aids er av, men noen av oss har gjort det til en hobby å kontrollere spinnende hjul igjennom svingene.....det er gøy. Og det blir mer og mer populært i spill som i virkligheten. Et down er at spillet må ha en meget høy realitets faktor får å kunne "drifte" skikkelig. Et av de som har det er GT-serien, ytterst få andre spill som har vært så bra på det, som jeg har vært borti. Edit: Umulig å kjøre slik med driving aids. Da blir det ikke drifting, da blir det skrens. Det er jo oxo en form for drifting, men "power slides" som det heter, med å spinne seg gjennom svingen er ikke mulig med antispinn (TractionControlSystem) eller ASM (hva er det på norsk?) Active Stability Manager for Oversteer (Sladd) og Understeer (Når forhjulene gir seg først). Endret 8. april 2005 av Totte- Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 #2 Ikke breisladd men, rått bilde Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Er det mulig å bli breiere? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kommer veldig ann på bilen, mange biler eksempelvis spreke 600hk + er tilnermet umulig å kjøre uten driving aids, dersom de ikke er bygd for racing, som Touring og LeMans bilene, de fungerer greit uten aids stort sett. Men overtrimma biler blir uansett vriene å kjøre dersom aids er av, Det stemmer nå ikke. Eller, de er kanskje det med pad, men med ratt og pedaler går det som en drøm. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kommer veldig ann på bilen, mange biler eksempelvis spreke 600hk + er tilnermet umulig å kjøre uten driving aids, dersom de ikke er bygd for racing, som Touring og LeMans bilene, de fungerer greit uten aids stort sett. Men overtrimma biler blir uansett vriene å kjøre dersom aids er av, Det stemmer nå ikke. Eller, de er kanskje det med pad, men med ratt og pedaler går det som en drøm. Har ratt og pedaler jeg....Det spørs jo selvsagt på kjørestilen..... Men du skal være veldig forsiktig på gassen får å holde seg på rett kjøl. Hvis du mener jeg tar feil så er det bare å "prove me wrong" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå