Tor Anders Berven Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 ruf'ern Sykaste bilde jeg har sett.......ufo liksom....jeje Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg tok to nye bilder igår rett etter jeg hadde kjøpt Blitz skyline'n #1 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvordan får dere tatt screenshot egentlig? GT4 er jo på playstation Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hvis du har en USB Flash Memory, så kan du overføre bilder fra playstation og over til data'n Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 det bilde her er ikke breisladd men jeg liker det bildet Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 tok akkurat fem nye bilder #1 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hvis du har en USB Flash Memory, så kan du overføre bilder fra playstation og over til data'n Hvis ikke da? Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hvis du har en USB Flash Memory, så kan du overføre bilder fra playstation og over til data'n Hvis ikke da? USB Flash Memory: er dette det samme som en bluetooth enhet? Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hvis du har en USB Flash Memory, så kan du overføre bilder fra playstation og over til data'n Hvis ikke da? USB Flash Memory: er dette det samme som en bluetooth enhet? Hvis ikke hva koster en slik? Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Bare kjøp en USB memory-"nøkkel" på elkjøp for ca 200 spenn. da får du 128Mb. Har du MP3-spiller kan du lagre på den og overføre til PC'n (via USB porten på framsiden av PS2) Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hvis du har en USB Flash Memory, så kan du overføre bilder fra playstation og over til data'n Hvis ikke da? USB Flash Memory: er dette det samme som en bluetooth enhet? Hvis ikke hva koster en slik? Nei, det er ikke det samme... Minnepenn med 128Mb lagringskapasitet, til 129 kr Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kan man bruke usb-dingsene som minnekort også? Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Kan man bruke usb-dingsene som minnekort også? Nei, dessverre. Har prøvd, får ikke overført fra minnekort til usb-drive og visa versa heller. Foruten igjennom GT4, der du kan overføre bilder begge veier, men ikke savegames/replays eller andre filer. Da må man evt. ha et programm som kjører på PS2 som støtter dette......Noen som har vært borti noe sånt? Endret 4. april 2005 av Totte- Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 nei.. Tviler sterkt at de har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå