Gå til innhold

GT4-Post din beste breisladd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har alt der avslått under vanlige løp også. De systemene der bremser bilene altfor mye i svingene.

Jeg klarte ikke å få bilen rundt svingen når det var avskrudd! :o

Kommer veldig ann på bilen, mange biler eksempelvis spreke 600hk + er tilnermet umulig å kjøre uten driving aids, dersom de ikke er bygd for racing, som Touring og LeMans bilene, de fungerer greit uten aids stort sett. Men overtrimma biler blir uansett vriene å kjøre dersom aids er av, men noen av oss har gjort det til en hobby å kontrollere spinnende hjul igjennom svingene.....det er gøy. Og det blir mer og mer populært i spill som i virkligheten. Et down er at spillet må ha en meget høy realitets faktor får å kunne "drifte" skikkelig. Et av de som har det er GT-serien, ytterst få andre spill som har vært så bra på det, som jeg har vært borti.

 

Edit: Umulig å kjøre slik med driving aids. Da blir det ikke drifting, da blir det skrens. Det er jo oxo en form for drifting, men "power slides" som det heter, med å spinne seg gjennom svingen er ikke mulig med antispinn (TractionControlSystem) eller ASM (hva er det på norsk?) Active Stability Manager for Oversteer (Sladd) og Understeer (Når forhjulene gir seg først).

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Kommer veldig ann på bilen, mange biler eksempelvis spreke 600hk + er tilnermet umulig å kjøre uten driving aids, dersom de ikke er bygd for racing, som Touring og LeMans bilene, de fungerer greit uten aids stort sett. Men overtrimma biler blir uansett vriene å kjøre dersom aids er av,

Det stemmer nå ikke. Eller, de er kanskje det med pad, men med ratt og pedaler går det som en drøm.

Lenke til kommentar
Kommer veldig ann på bilen, mange biler eksempelvis spreke 600hk + er tilnermet umulig å kjøre uten driving aids, dersom de ikke er bygd for racing, som Touring og LeMans bilene, de fungerer greit uten aids stort sett. Men overtrimma biler blir uansett vriene å kjøre dersom aids er av,

Det stemmer nå ikke. Eller, de er kanskje det med pad, men med ratt og pedaler går det som en drøm.

Har ratt og pedaler jeg....Det spørs jo selvsagt på kjørestilen..... Men du skal være veldig forsiktig på gassen får å holde seg på rett kjøl. Hvis du mener jeg tar feil så er det bare å "prove me wrong" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...