touring_man Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Har du en kul bil og elsker å kjøre sidelengs i svingene (breisladde/drifte)? Post dine beste breisladdbilder her! Shelby Mustang GT350 65'modell på Laguna Seca banen. Endret 31. mars 2005 av touring_man Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Kan jo begynne med denne.... Toyota Supra sen 90 tall, husker ikke årsmod. God trimma, ca 600hk, senket. Første/Siste svingen etter/før brua på El Capitan. EDIT: Tror gutta har glemt å stille klokka på forumet her.....hehe Endret 31. mars 2005 av Totte- Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har mangen biler. Og ingen av de sledder noe særlig. Jaguar XJ220 sledder bra vertfall. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har mangen biler. Og ingen av de sledder noe særlig. Jaguar XJ220 sledder bra vertfall. Så lenge det er bakhjulstrekk eller firehjulstrekk så går det å få hvilke som helst bil til å sladde.....bare gi'n litt hester, evt. dårlige dekk bak, skru av TCS og ASM...... Så er drifteren igang! Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Får vel slenge inn ett til da..... Med en midt på 90 Nissan Skyline GT-R trimmet til ca 4 - 500 hk. Det gikk faktisk bra, men ble ikke noe nice, stoppet nesten opp før hjulene tok grep igjen.... Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har faktiskt et ganske bra bilde av en sladd jeg har tatt med min Nissan Skyline med ca. 800 hester men jeg er på en annen data nå, kan poste den når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Får vise dere hvordan det skal gjøres jeg da...... Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 okey, nå er jeg hjemme, å her er jeg i ''aksjon'' lol Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 #2 Ikke lett med firehjulstrekk Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 #3 Litt off-road-sladding er alltid gøy Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 #4 Liten tvil om at Wankel er overlegent på breisladd. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 #5 Til tross for mye krefter, er M5-en for klossete til breisladd. Fikk bare noen bra bilder Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) #3 Litt off-road-sladding er alltid gøy Han luringen som står midt i banen der da? :!: Supra`n er nice! Endret 2. april 2005 av Totte- Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Han luringen som står midt i banen der da? :!: Supra`n er nice! Hehe, mister alltid konsentrasjonen når folk løper rundt i veien. Skjønner ikke hvordan de klarer det i virkeligheten. Pent bilde! Har du tilgang på Photoshop eller lignende? Prøv å stille opp brightness på bildet litt - så ser man mye bedre. Sjekk vedlegget Endret 2. april 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Han luringen som står midt i banen der da? :!: Supra`n er nice! Hehe, mister alltid konsentrasjonen når folk løper rundt i veien. Skjønner ikke hvordan de klarer det i virkeligheten. Pent bilde! Har du tilgang på Photoshop eller lignende? Prøv å stille opp brightness på bildet litt - så ser man mye bedre. Prøv å stille opp brightness på skjermen din......... hehe. Neida, så de var litt mørke, men lagrer de direkte fra PS2 på usb-drive. Veldig greit. Tar så mye bilder at jeg gidder ikke gjøre noe med alle.... Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 .. Men du laster vel ikke opp alle? Er selvsagt bare en oppfordring. Du gjør som du vil Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Til alle dere som har så mørke bilder: Gå inn på skjerminnstillingene og still op til litt lysere. Originalt er det så mørkt at man knapt ser noe Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 .. Men du laster vel ikke opp alle? Er selvsagt bare en oppfordring. Du gjør som du vil 256mb, får plass til ca 1200 bilder, og når den blir full slenger jeg det på maskin, og bruker Slideshow screensaver......har ikke rukket å fylle den opp enda... Er litt sånn ta vare på type jeg....hehe Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Et siste før jeg stikker.....hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå