oby Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Som tittelen sier, så lurer jeg på om man kan skrive ut helt til hullet på CD/DVD med Epson Stylus Photo R300? Skal kanskje kjøpe denne skriveren i dag så det haster litt. Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 jeg skriver på hele den skrivbare delen av mine dvd-plater med min r300 så ja det kan du Lenke til kommentar
oby Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 jeg skriver på hele den skrivbare delen av mine dvd-plater med min r300 så ja det kan du Og den skrivbaredelen av dine dvd-plater går helt inn til hullet? For det varierer jo på dvd/cd merkene. Lenke til kommentar
oby Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Ble ikke at jeg kjøpte den i dag, datakjeden var utsolgt. Noen flere som kan svare på om R300 kan skrive ut helt til hullet på DVD/CD som har printbar belegg helt ut til hullet i plata? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja den skal kunne det, dvs det blir en mm kant rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå