Gå til innhold

Motorola V975 førsteinntrykk m/ bilder

Anbefalte innlegg

Jeg har vært så heldig at jeg har fått trykket litt på Motorola sin nye mid-class 3G telefon, V975.

Den er laget over samme lest som V980 ( VODAFONE ) men er forbedret i finish samt størrelse. Vekten på 137 gram er den samme. Den er derimot slanket litt i størrelse. 88 x 48 x 24 mm mot V980 sine 94 x 49 x 27 mm. Det merkes.....Den har heller ikke samme plastfølelsen som V980.

Innmaten er veldig lik. Begge har 176 X 220 skjerm og støtter 65.556 farger innerst og 4096 farger ytterst. Skjermen er meget lyssterk og imponerende bra.

Telefonen har doble kamereaer, som enhver UMTS telefon bør ha, og kommer i VGA oppløsning ( 0.3 MP og 640x480 pixler ). Begge kommer også med en " blitz ", eller ett sterkt lys :yes:

Minnet er økt fra 2 MB ( i V980 ) til 16 MB på V975. Også denne har minnekortleser som bruker Motorola's TransFlash. Begg har MP3 spiller og video playback i fullskjerm.

Batteriet er forbedret en smule i forhold til V980. 930 mAh mot 820 mAh. Hva det vil si i praksis vet jeg ikke.

Utover dette er de to nærmest identiske ( foruten V980 sin Vodafone branding ) og noe sier meg vel at dette er en forbedret og unbranded utgave av V980.

Inntrykket er meget positvit og settes prisen riktig så vil dette bli ett knall kjøp!

Når den kommer vet jeg ikke, men personlig håper jeg på snarest!

Legger ved noen bilder, men de er dessverre tatt med en 6230 da mitt kamera ikke var for hånd.

Hvis du ser på, så takk for titten :thumbup::yes:

post-219-1112261929_thumb.jpg

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Det var da en stilig telefon.

Ikke ofte at en med "lavere" navn er bedre enn en med høyere navn i samme serie.

V975->V980..

Pleier ikke å være sånn med moto.

V6xx-serien kan jo rangeres etter funksjoner og navn i samme rekke.

Savner flere bilder.

Pleier å kose meg med popkorn mens jeg ser på de andre testene dine, mg666 :p

bare tuller, men savner bilder. Du er jo rene fotografen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...