ess_pen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hei. Har tenkt til å kjøpe meg ny data nå. Pakka inneholder et viking kabinett. (viking midi-tower, m/350w) Noen som har noen gode/dårlige erfaringer om det? Kjekt å vite litt om det før jeg kjøper. (Tenkte på et lian li kabinett, men det koster jo 2000 mer) Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 det duger vel til sitt formål, er netshop sitt eget kabinett virker det som. utifra prisen, 450,- inkl psu, så kan man jo fastslå at dette ikke er et kvalitetskabinett akkurat, men spørs hvilke krav du stiller. har ikke erfaringer med dette kabinettet altså, dette går bare på synsing fra min side. men burde jo være flere med erfaringer ang dette her på forumet ettersom mange har kjøpt seg pakker fra netshop.. Lenke til kommentar
kash Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har hatt et slikt kabinett i 2 år, og det er noe billig møl. Ingen kabinett vifter følger med. PSU viften bråker også endel. Jeg vil anbefale deg å investere noen kroner i et annet kabinett! Hva skal du ha inni kabinettet av komponenter? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kjøp deg Arctic Cooling Silentium T1 de har det på neshop, er stille kalt. du får med 4 vifter til rundt 110,- stk + en harddisk demper/kjøler. PSU har det og. er passe stort og hvis du ikke skal ha så allt for mye inni. koster 800,- er værd hvær ei krone kan fort bli samme prisen for viking hvis du setter inn noen vifter. Lenke til kommentar
ess_pen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Har tenkt til å kjøpe din sides kampanje-pc for mars. Bytter jeg kabinett fra viking til arctic. Høres ut som en god ide. Takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå