Gå til innhold

hvor annbefaler dere å kjøpe mobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer jo veldig an på hvilket abb. du har nå, og om du er villig til å bytte.

 

min erfaring er at det lønner seg å kjøpe uten abb. nesten alltid.

eller få den via jobben, det er det beste! :thumbup:

 

du kan jo søke på kelkoo.no?

 

for chess kunder har man norwegiantelecom.no. kjenner dessverre ikke til noen for andre...

Lenke til kommentar

Jeg har kontanttelefon, og har lyst å fortsette med det. Så jeg hadde tenkt å kjøpe en telefon uten noen ting. jeg har simkort sjøl hvis dere skjønner hva jeg mener...

 

hvilken butikk annbefaler dere da? Som selger slike telefoner?

har som sagt sett på komplett og mpx, men finnes det noen bedre steder?

Endret av VgaR
Lenke til kommentar

www.Mshop.no er å anbefale. Har kjøpt de 2 siste mobilene mine derifra. Ikkeno å klage på fra den siden.

Men det eneste kjipe er når jeg skal sende den inn for evt. feil så koster det meg frakt siden den ikke er kjøpt over disk.

Men dette gjelder vel alle nettbutikker så...... Koster telefonen 2-300kr dyrere over disk så ville jeg heller gjort det.

Lenke til kommentar

Må ikke sende inn mobilen til butikken du kjøpte den fra. Har selv en Nokia som jeg kjøpte på nett. Og den leverte jeg inn til en expert butikk.

 

Står i garantien at du kan levere den til nærmeste godkjente nokiaverksted. Dette kan alle butikker som selger telefoner gjøre tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg vidresender denne til denne tråden. (En som trykket "report" og la inn innlegget sitt :p )

 

Det er noen som gjør dette. Men så lenge den ikke er kjøpt på expert kan ikke du kreve at de tar den inn. Men som sagt så er det steder som tar inn telefonen selv om de ikke er kjøpt der. Møt opp med en høflig tone å vær blid, da går det som regel bra. Men som en annen sa litt lenger opp, Hvis du finner en telefon å den bare koster 2-300 mer over disk. Så ville jeg ha gjort det. Lykke til ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...