Gå til innhold

Nytt kabinett - miditower

Anbefalte innlegg

Hei

Har tenkt å bytte ut mitt gamle fulltower (Chieftec) med et miditower-kabinett, som er litt lettere å drasse med på LAN.

Tenkte på dette bZerk-kabinettet og denne bZerk-PSU'en.

Noen som har erfaringer med dette utsyret? Er det god plass til CPU kjøler? Har Thermaltake Extreme Volcano 12 i kabinettet jeg har nå, og der er det såvidt det får plass.....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel, siden du så vidt får plass i ett fulltower fra cheiftech har jeg liten tvil på at den cpukjøleren passer i dette kabinettet siden det har en slags "sjakt" rett mot cpu området...

Den "sjakta" går det vel an å demontere. Plassproblemet er mer i bredden....i Chieftec-kabinettet går det en ramme mellom HK-delen og PSU-delen, som kommer helt inntil kjøleribba.

Har mest lyst på et Lian Li-kabinett, men de er litt dyre....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

vel, siden det er i bredden skulle det ikke være store problemer tror jeg (vis ikke den kommer til å ta atti psu'en da) og den "sjakta" går det sikkert ann å ta av ja

ellers syns jeg Lian Li kabinettene er litt oppskrytt og dyre, greit at de er fine å se på og gode løsninger inni, men ikke til den prisen.. da er Stacker fra Cooler Master ett bedre alternativ syns jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...