Pantera Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hei Har tenkt å bytte ut mitt gamle fulltower (Chieftec) med et miditower-kabinett, som er litt lettere å drasse med på LAN. Tenkte på dette bZerk-kabinettet og denne bZerk-PSU'en. Noen som har erfaringer med dette utsyret? Er det god plass til CPU kjøler? Har Thermaltake Extreme Volcano 12 i kabinettet jeg har nå, og der er det såvidt det får plass..... mvh Pantera Lenke til kommentar
Midran Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 vel, siden du så vidt får plass i ett fulltower fra cheiftech har jeg liten tvil på at den cpukjøleren passer i dette kabinettet siden det har en slags "sjakt" rett mot cpu området... Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 DETTE kabinette har ihvertfall jeg tenkt til å kjøpe Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 vel, siden du så vidt får plass i ett fulltower fra cheiftech har jeg liten tvil på at den cpukjøleren passer i dette kabinettet siden det har en slags "sjakt" rett mot cpu området... Den "sjakta" går det vel an å demontere. Plassproblemet er mer i bredden....i Chieftec-kabinettet går det en ramme mellom HK-delen og PSU-delen, som kommer helt inntil kjøleribba. Har mest lyst på et Lian Li-kabinett, men de er litt dyre.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Midran Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 vel, siden det er i bredden skulle det ikke være store problemer tror jeg (vis ikke den kommer til å ta atti psu'en da) og den "sjakta" går det sikkert ann å ta av ja ellers syns jeg Lian Li kabinettene er litt oppskrytt og dyre, greit at de er fine å se på og gode løsninger inni, men ikke til den prisen.. da er Stacker fra Cooler Master ett bedre alternativ syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå