OV-103 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 6630'n min får noen ganger feilen "Memory Full" (noe det ikke er), og eneste løsning er da å restarte telefonen. Problemet er at når dette skjer så er det veldig få funksjoner som virker, og siden jeg har automatisk tastelås så får jeg ikke låst den opp igjen. Den eneste løsninga da er å ta ut batteriet, eller å få noen til å ringe meg (det gjør at tastelåsen blir midlertidig avskrudd så jeg kan restarte). Dette skjer ikke så veldig ofte, men det er fryktelig irriterende når det skjer. Er det noen som vet om noen løsning? Oppgradering av firmware har ikke hatt noen effekt (bruker v3.45.113 nå). Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Ingen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 -- Har samme feil på min 7610. Lenge siden det skjedde nå dog.. husker ikke om jeg kunne trykke OK eller måtte restarte telefonen. Beklager, vet ikke grunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå