Joachim_F Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Heroes of Might & Magic vender tilbake, og denne gangen er det erfarne Nival Interactive som står for utviklingen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Gleder meg; en av de virkelige store spill-seriene for meg, dette! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 wooooooooooooooooooo hoooooooooooooooooooooo dette gleder jeg meg til, håper bare det blir like bra som III og ikke like dårlig som IV Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ser frem til dette, og håper at det ikke blir som IV. Hadde store forhåpninger til spillet, men det var ikke det helt store, så jeg gikk tilbake til å spille III med fanmade exp. Irriterer meg over at II ikke fungerer helt med XP=/ Lenke til kommentar
HenL Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har visst om at det har vært under utvikling ei god stund nå, men uansett en god nyhet at de endelig kunngjør det . Tror nok det vil bli mye bedre enn IV da de ikke har 3DO som holdt på å gå konkurs og presset de til å slippe spillet lenge før de ville denne gangen. Forresten, ville ikke en port av Heroes 3 til DS vært drømmen? Ikke umulig heller.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Dette gleder jeg meg til. HoMM III > IV. Håper dette kan leve opp til nummer tre. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har visst om at det har vært under utvikling ei god stund nå, men uansett en god nyhet at de endelig kunngjør det Tja.. Vi har gjetta på det i alle fall. Men Fabrice blei jo stum som en stein etter E3 i fjor, så mange begynte å bli nokså skeptiske tidligere i vinter. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hmm, er det bare jeg som ikke liker skjermbildene? Synes de ser for "3D" ut, nesten alle gode titler kommer ut i rent C&C stil, slik som Settlers 5 for litt siden. Synes det er skikkelig dumt å fjerne det gode gammeldagse isometriske GUI'et som har preget serien opp igjennom tidene! Men ellers, så er jeg jublende glad for at det virkelig ble noe av Homm 5. (selv syntes jeg heroes 4 var ganske bra!) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Syntes selv ikke bildene var noe å juble etter akkurat. Grafikken så ikke "rett" ut, og hvis man ser på det siste bildet ser det ut til at en har gått vekk i fra "se det ovenfra"-prinsippet når en styrer helten (han på hest) og heller zoomet inn. Liker det ikke Skal nok prøves, men jeg frykter at HoMM-serien er ferdig slik vi kjenner den :/ Lenke til kommentar
martbigz Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jo, jeg gleder meg nå Homam 3 var liksom et av de største spilla jeg har spilt, og ble så overnaturlig skuffa av IV at dette bør virkelig bli bra Lenke til kommentar
thrall Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Noen som veit kor bra pc en bør ha for å spille HoMM5? Endret 24. mai 2006 av thrall Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Noen som veit kor bra pc en bør ha for å spille HoMM5? 6169205[/snapback] Spiller det ok på en 3GHz P4, 1 gig RAM og Radeon 9800 Pro, men da må jeg spille på laveste grafikk (ser dog veldig pent ut på denne også). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg