weliiiss3245 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har en logitech mx300 fra før av. Har hatt den i 2år nå. Jeg har planer om å kjøpe en mx518. Vill jeg merke stor nok ytelseforskjell? Musen skal brukes for det meste til gamig. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Vel, det som er hele greia med MX518 er at den faktisk er laget til gaming alene. Den har like specs som Razer Diamondback, som anses som den beste gaming musen hittils. Du har alle mulighetene den har, dvs endring av DPI "in-game" og masse ekstra Jeg ville anbefalt deg å kjøpe den, siden du er kjent med Logitech mus fra før, men det er jo opp til deg. Jeg skal hvertfall ha den (Den er forresten lettere enn de gamle musene også, men det er ingen vekt i den, i forhold til f.eks MX510, hvor man kunne ta ut vekten, hvor den da ble enda lettere enn MX518. Men det kommer jo ann på om du vil ha en mus som er "tung" eller "lett" (50-100 grams forskjell ^^)) Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har akkurat kjøpt den.... Den er herlig å bruke! på ALLE spill! skikkelig god i hånda og! og den er lett og spennende design! et nydelig objekt på skrivebordet Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Om du kommer til å merke så stor forskjell fra 800 til 1600 dpi er vel forksjell fra persjon til persjon. Byttet fra 800 til 1200 ikke at det var merkbart. Kjøpte den nye musa mest for formen skyld hadde selv MX 300 men byttet pga eronomi form. Lenke til kommentar
Big Hawk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Bytta akkurat ut min Mx300, med en mx510 ( de hadde ikke 518 på lager ) . Og jeg er kjempe fornøyd. Og Mx 518 er jo bedre enn mx510. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Nei du vil ikke merke noe bedre "ytelsesforskjell". Nivået på optisk teknikk der man faktisk merker forskjell er nådd for lenge lenge siden. Alle optiske mus i dag har bra nok "ytelse". Det som har noe å si er formen på musa, og der er mx300 overlegen både mx5xx og boomslang IMO. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg hadde en MX700 før, og kjøpte en MX518 i dag og jeg merker stor forskjell. tror det er mest på grunn av vekta, men så går det ann og skifte DPI med et klikk noe som er drit bra men nå har ikke jeg prøvd MX300 men jeg er kjempe fornøyd med min MX518 ihvertfall! Lenke til kommentar
DrEvil aka Jack Black Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 " Nei du vil ikke merke noe bedre "ytelsesforskjell". Nivået på optisk teknikk der man faktisk merker forskjell er nådd for lenge lenge siden. Alle optiske mus i dag har bra nok "ytelse". Det som har noe å si er formen på musa, og der er mx300 overlegen både mx5xx og boomslang IMO." -arokh- Smaken er som baken! Jeg er storfornøyd med min Mx510! Har bestilt meg en Mx518! Tidligere mus: Microsoft Intellimouse Optical 1.1 Logitech MX500 Logitech MX900 Bluetooth Razer Diamondback Chameleon Logitech MX518 (snart) Løp å kjøp Kristoffer! Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg fikk min mx518 i går, merket stor forskjell fra intelli 4.0..Utrolig god mus, og at man kan stille dpien er jo genialt... Lenke til kommentar
arokh Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Smaken er selvsagt som baken, men poenget mitt var hovedsaklig at formen på musa er det som teller i dag. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 MX518er jo en delig liten sak da, men jeg sverger ved min MX510 (hatt i snart en uke ) synes den bare er hent fantastisk å ha i hånden jeg, og lett i forhold til en trådløs mus pga batterier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå