Gå til innhold

mx518 eller mx300?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det som er hele greia med MX518 er at den faktisk er laget til gaming alene. Den har like specs som Razer Diamondback, som anses som den beste gaming musen hittils. Du har alle mulighetene den har, dvs endring av DPI "in-game" og masse ekstra ;) Jeg ville anbefalt deg å kjøpe den, siden du er kjent med Logitech mus fra før, men det er jo opp til deg. Jeg skal hvertfall ha den ;)

(Den er forresten lettere enn de gamle musene også, men det er ingen vekt i den, i forhold til f.eks MX510, hvor man kunne ta ut vekten, hvor den da ble enda lettere enn MX518. Men det kommer jo ann på om du vil ha en mus som er "tung" eller "lett" (50-100 grams forskjell ^^))

Lenke til kommentar

Nei du vil ikke merke noe bedre "ytelsesforskjell". Nivået på optisk teknikk der man faktisk merker forskjell er nådd for lenge lenge siden. Alle optiske mus i dag har bra nok "ytelse". Det som har noe å si er formen på musa, og der er

mx300 overlegen både mx5xx og boomslang IMO.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en MX700 før, og kjøpte en MX518 i dag og jeg merker stor forskjell.

tror det er mest på grunn av vekta, men så går det ann og skifte DPI med et klikk :thumbup: noe som er drit bra ;) men nå har ikke jeg prøvd MX300 men jeg er kjempe fornøyd med min MX518 ihvertfall!

Lenke til kommentar

" Nei du vil ikke merke noe bedre "ytelsesforskjell". Nivået på optisk teknikk der man faktisk merker forskjell er nådd for lenge lenge siden. Alle optiske mus i dag har bra nok "ytelse". Det som har noe å si er formen på musa, og der er

mx300 overlegen både mx5xx og boomslang IMO."

-arokh-

Smaken er som baken! Jeg er storfornøyd med min Mx510!

Har bestilt meg en Mx518!

Tidligere mus:

Microsoft Intellimouse Optical 1.1

Logitech MX500

Logitech MX900 Bluetooth

Razer Diamondback Chameleon

Logitech MX518 (snart)

Løp å kjøp Kristoffer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...