twinsen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg et Power Color Radeon 9800 og en arctic cooling vifteløsning. Mitt problem er at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få tatt av den orginale viften. Noen der ute som kan hjelpe meg. Trodde det bare var klips som skulle klemmes, men det var det tydeligvis ikke... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Orginal kjøleren er nok festet med "klips" vil jeg tro. Er den ikke festet med plastikk "klips"? Når jeg har fjernet gpu-kjølere, så var det slike "klips" jeg måtte fjerne, så vil nok tro det er det samme til deg. Du presser altså disse klipsene inn, så skubber du de forsiktig ut. De sitter som regel ganske godt, så du må nok kanskje bruke litt kraft for å få de ut. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Finn fram en tang, det fungerer flott til å presse ut de klipsa fra baksiden av skjermkortet, foretok den samme "operasjonen" på mitt skjermkort. (Selvom jeg ikke satt på den kjøleren etterpå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå