mcgroven Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 The Sims sin kule fetter har funnet veien over på Nintendos nye håndholdte vidunder. Nå kan du leke Gud hvor enn du vil, men er spillet hipt nok til å underholde? Les hele artikkelen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Heile Sims-konseptet er oppbrukt for lenge sidan... Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det tviler jeg på - faktisk tror jeg The Sims, i noe som liknet mer på originalfranchisen, ville vært som skapt for Nintendo DS. At skytegamerne er lei, sier seg selv, men det betyr ikke at ikke serien har noe for seg Lenke til kommentar
HenL Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har alltid hatet The Sims -_-. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Nå har jeg vel lov til å si at dette er et elendig DS spill? synes noen av spillene viser litt tegn til "rushing" men de kunne da vel ha tatt seg noen ekstra måneder og lagd et bedre spill? en ting jeg legger merke til i Untold Legends og, det er at musikken er veldig dårlig gjennomført det høres ut som midi omtrent, det og antagelig pga at det skulle være ute til US launch.. men ellers er spillet knall Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Nå har jeg vel lov til å si at dette er et elendig DS spill? synes noen av spillene viser litt tegn til "rushing" men de kunne da vel ha tatt seg noen ekstra måneder og lagd et bedre spill? en ting jeg legger merke til i Untold Legends og, det er at musikken er veldig dårlig gjennomført det høres ut som midi omtrent, det og antagelig pga at det skulle være ute til US launch.. men ellers er spillet knall Dessverre så blir det slik ved lansering av konsoller osv. Mange spill bil omtrent slengt ut til lanseringen uten kvalitetssjekker o.l. Som regel er det bare et fåtalls titler som er gode. Dette vil endre seg både på DS og PSP i løpet av året. De fleste AAA titlene kommer til sommeren/høsten/vinteren. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har alltid hatet The Sims -_-. Bare latterlig å si noe slikt (jeg ler ikke). Om du så "hater" det, kan du da kanskje forklare oss hvorfor? Fordi det ikke er CS? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 [iC' date=31/03/2005 : 17:35] Bare latterlig å si noe slikt (jeg ler ikke).Om du så "hater" det, kan du da kanskje forklare oss hvorfor? Fordi det ikke er CS? Fantastisk hvordan du klarer å besvare en kommentar om en generell holdning overfor et spill med en egen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nå har jeg vel lov til å si at dette er et elendig DS spill? synes noen av spillene viser litt tegn til "rushing" men de kunne da vel ha tatt seg noen ekstra måneder og lagd et bedre spill? en ting jeg legger merke til i Untold Legends og, det er at musikken er veldig dårlig gjennomført det høres ut som midi omtrent, det og antagelig pga at det skulle være ute til US launch.. men ellers er spillet knall Dessverre så blir det slik ved lansering av konsoller osv. Mange spill bil omtrent slengt ut til lanseringen uten kvalitetssjekker o.l. Som regel er det bare et fåtalls titler som er gode. Dette vil endre seg både på DS og PSP i løpet av året. De fleste AAA titlene kommer til sommeren/høsten/vinteren. Det er det jeg gleder meg til og, når de er blitt flinkere til å lage spill til DS\PSP , så de klarer å utnytte hardwaren ordentlig... og når de har fått litt mer tid på seg til å lage skikkelig kvalitets spill. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 [iC,31/03/2005 : 17:35] Bare latterlig å si noe slikt (jeg ler ikke).Om du så "hater" det, kan du da kanskje forklare oss hvorfor? Fordi det ikke er CS? Fantastisk hvordan du klarer å besvare en kommentar om en generell holdning overfor et spill med en egen. Skjønner hva du mener, men jeg er så lei av at folk sier at spill er så forbanna elendige fordi spillet ikke er av typen de liker. Jeg nevnte CS som et eksempel. Kunne like så godt nevnt Prince Of Persia eller FarCry. Lenke til kommentar
Solty Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det merkelige med Urbz til Nintendo DS, er at det stort sett er identisk med Urbz til Game Boy Advance. Man skulle da tro at DS bød på litt flere muligheter enn GBA-en? Personlig synes jeg kanskje at man skulle laget et «ordentlig» The Sims-spill, med markør og alt. Man kunne brukt stylus-pennen på samme måte som man bruker musen på PC. Tror det kunne fungert. Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Dårlig artikkel Det må da være noe bra med spillet Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Dårlig artikkel Det må da være noe bra med spillet Helt fair at du ikke liker det jeg har skrevet. Tør jeg spørre om det er kvaliteten du har noe å utsette på (form/skrivefeil) eller liker du bare ikke karakteren? Hvis det siste er tilfelle, så skjønner jeg ikke helt hva du mener med "dårlig artikkel". Videre nevner jeg vel minispillene som spillets positive side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) :!: Grafikken er jo nesten helt like som på min N-gage QD. Endret 4. april 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg